Thursday, June 19, 2008

..kerana secawan kopi..


salam...

ini adalah gejala tidak dapat tido..jadi sy dgn x segan silunya mengupdate lagi..kah3!!kim punya pasal bg aku kopi!!mari salahkan kim..hahah!!akhirnya btol jugak system badan aku..klo dulu, kopi membuatkan aku rasa mengantok yg teramat (x caya tanye aku sendiri..hahah!!xdela, kim jadi saksi betapa aku mengantok sgt2 bile minum kopi sewaktu same2 study chem dulu2..huhu!!)..alhamdulillah, dah betul dah skang..

maka di sini, mari betulkan yg biasa, dan biasakan yang betul..itu sahaja dr pesanan penulis..skang dah kol 3 sy blom tido2 lagi..nak tido!!ka dah puas tido petang td??eik mcm x sehat ja aktiviti aku ni, men laptop pastu tido..adeyh!!ketuk kepala sendiri..x bley jadi ni, kartun sudah lena tido lama dah..aku x tido2 lagi..aku nak berusaha untuk tido pasni sebab pukol 830 pg ade breakfast di apartment miss shree..okey, salam semua dr anak srwk~hehe!!

owh lupe, selamat tinggal rabu KYku~

0 pEsAnAN: