Thursday, June 19, 2008

..special tribute to..

~selamat tinggal jamal~

salam..

aku sgt bosan..ku seorang lagi di chalet ini..sedang setia menanti budak yg melaghokan, kartun dtg untuk tido di chaletku..janji mesti ditepati..hahah!!jadi untuk hilangkan kebosanan ini kucoret sedikit apa yg ingin kucoret..

klo bley la aku x nak sedar akan perkara ini..klo la bley, aku x nak fikir pon brg sesaat..tapi mcm mane pon, bende2 ini akan terlintas gak..we'll be leaving college soon!!aku sgt2 x suke kenang bende2 gini..mmg menensikan..aku xtaula klo tym sekolah2 dulu, ok jer klo nak abez tu..tym matriks pon same, kwn aku siap ungkit2 balik kenangan kmi di matriks tp aku xlah sdey sgt..xde effect kot..

tapi lain plak bile nak tinggalkan kolej ni..entah, mcm melekat jer hatiku di sini..mcm susah jer nk tarik balik..ceyt!!weh, kasi balik hati aku!!aku nak bwk balik ke kuching ni!!hati aku pon mo naek flight!!huwaaa3!!xpala, pasni aku usaha nak cari mane hilang hatiku..huk3!!!

di sini aku nak buat special tribute to tempat2 yg aku nak special tributekan..manusia KY nanti dulu..hehe!!

*MUSOLLA AS-SAAD*
tempat ini seindah namanya..mmg byk sgt perkara yg best2 kat cni..kupasti tempat inilah yg paling kurindu..honestly, kat cnilah baru aku kenal kelazatan berjemaah..adakah hati aku bersembunyi di sini??hu!!korang, jage bantal sy..hehe~

~musolla~

*VOLLEYBALL COURT*
aku suke men volley..sbenanye, kat cnila baru aku kenal permainan ini..teringat dulu, kak salwa ketuk chalet tanye kitorang sume nak g men volley x sebab ader interhouse volley x lame lagi tym tu..kmi sume kate x pandai men..tp kak salwa berkeras mengajak dan kami pon cube2 la men n giat berlatih..akhirnya aku jatuh chenta dgn volley..thanx KY..

*CHALET L-14*
tym aku kat SAINSKU n KML dulu aku x pernah stay kat bilik..pasti merayau bilik orang laen dan bilik itu umpama bilik aku gayenye..sume brg2 aku byk lagi kat bilik orang laen dr bilik sendiri..bilik aku seperti tmpt persinggahan shj mase tu..tp, entah laen plak kat cni..aku suke dudok chalet sndiri..suke, suke dan suke..


~chaletku~

*DINING HALL*

aku suke g dining hall sebab aku bley makan..hahah!!itu sahaja, sekian terima kaseh..eh2, ade lagi..bley ambik ais free2 jer..ala,kafe pon free..gediks!!aku pon suke g kafe gak..masok skali la tribute to kafe kat cni, abes crite, jimat ruang..hehe!!

*RC*
bermusim jugak aku suke g RC..klo mase junior dulu, aku x ske sgt g cni..mgkin blom ade bende lagi nak push aku untuk menelaah di RC..yela, tym senior ni baru aku bergiat cergas g RC sebab nak final exam katekan!!tulah pasal aku suke..hehe..nway, bye2 puan thohiroh..

*KEBUN GREENTHUMB*
hek3!!memandangkan aku maseh lg bersemangat greenthumb, esok insyaALLAH aku g greenthumb..for the last tym kan??hehe..greenthumbers, jge greenthumb baek2..canteq dah greenthumb skang..nway, tq jamuan dinner hari tu..keychain itu pon comel..hehe~

*KELAS PURE DAN APPLIED*
sepanjang 2 tahun aku di sini, aku ade byk kelas untuk subjek2 ini..skang aku dah x ingat spesifik name kelas2 tersebut, tapi aku maseh ingat di mana lokasi kelas itu dan tmpt dudokku..seperti biasa, aku rindu nak g kelas balik..lamenye x tgok mr alderson n mr highton..huk3!!

*LAB CHEMISHREE*
aku pon rindu gak nak dudok kat tmpt itu balik..sbelah aku tok guru..tok guru sgt pandai wat lawak..aku suke gelak dgn lawak tok guru..tok guru, tq!!sy rindu teka-teki tok guru..eik??salah tribute ni..ok, thanx lab chemishree..nak pegang kelalang kon, pipette,burette lagi dan bermainan dgn acid2, alkali2, tisu2 n x lupa, distilled water jugak..huhu

dan rasenye itu sahaja tempat yg aku bakal rindu..tempat2 laen klo anta baca n xde special tribute untuk korang,jgn merajuk..semuanya sy sayang..semuanya sy syuke..heheh!!ok dah, coretan aku panjang melebar tapi chaletmate n budak lagho tak sampai2 lagi..huhu!!

end~

2 pEsAnAN:

Anonymous said...

Probably I can say with this blog make, more some interesting topics.

Anonymous said...

that's really cute..wish i had one too.