Thursday, June 19, 2008

..pagi yg gelap..


salam..

semalam, berlalu sudah selasaku..bye2, selamat tinggal..huhu!!btolla telahanku, semalam aku agak busy tp sempat plak mengepost satu article kat bawah ni '..sy nak couple versi akma..', heheh!!entahla, busy2 pon still ade gak mase sbenanye..sebabnye, kami2 dah x pikir pon nak study..jd mase study telah boleh diisi dgn bende2 laen..weeeeee~juniors, jgn jealous!!korang pon akan menempuhi saat2 ini..hehe

semalam pg tolong nurol sket2, gunting2 n kerat2 n gam2 untuk menghasilkan satu kad yg comel hasil rekaan nurol..suke tgok sebab sgt comel n bergaya..al maklum xde kerja after A-Level watla bisnes sket..hehe!!jadi sebab ade mase free aku g la menyampuk kejap kerja2 die..ade lg sbenanye agenda semalam tp malaz nak ulas..hahaha..

semalam pon ade farewell party Diamond..tp bg aku, tu mase aku dinner jer..after makan aku terus blah..hatiku tiada di sana, cuma jasad sja..sorry ye diamonders, sy mmg begini..tambahan pula semalam aku kene uruskan akaun psl duit quran, duit itu, duit ini.. (
klo pencuri bce ni mamposla bilikku..hehe)..serabut jugak kepalaku semalam..byk sgt bende kene pikir..huhu!!

berjalan keluar pagi ini untuk breakfast..breakfast western yg sgt ditunggu2..tetibe aku terperasan sumthing, eik ade banner!!tertera..

MAJLIS WIDA'

weyh, sape gantungkan ni??x suke!!turunkanlah..huwa3!!sy x nak wida' lagi..esok maghrib baru bley letak..huhu!!sy nak tggl cni lagi!!seminggu lg jadilah..huwaa~

namun, realiti tetap realiti..3 hari lagi seniors!!anda meraung mcm mana pon xnak kluar tetap jugak akan di halau keluar..anda sedey mcm mana pon, perpisahan pasti akan berlaku..alamak!!mcm x nak g majlis wida' je..aku x nak nangesss!!bende2 gini buat aku nanges jer..nanti kepala aku pening..to muscom, jgn watla majlis tu..huk3!!

tp, ini last event di musolla bg seniors, kenela support..kesian diorang penat2 buat..tp ape2 pon aku tetap sdey..huhu!!tp xpela, budak melaghokan mesti ade tym majlis wida' nanti..jd, mgkin aku x nangess..yes!!ade penghalang dr menanges..bagus2!!



SAHABAT SEJATI - Sheila On 7

Sahabat Sejatiku
Hilangkah Dari Ingatanmu
Di Hari Kita Saling Berbagi
Dengan Kotak Sejuta Mimpi
Aku Datang Menghampirimu
Kuperlihat Semua Hartaku
Kita S'lalu Berpendapat
Kita Ini Yang Terhebat
Kesombongan Di Masa Muda Yang Indah
Aku Raja Kaupun Raja
Aku Hitam Kaupun Hitam
Arti Teman Lebih Dari Sekedar Materi

Pegang Pundakku, Jangan Pernah Lepaskan
Bila Ku Mulai Lelah?
Lelah Dan Tak Bersinar
Remas Sayapku, Jangan Pernah Lepaskan
Bila Ku Ingin Terbang?
Terbang Meninggalkanmu
Ku S'lalu Membanggakanmu
Kaupun S'lalu Menyanjungku
Aku Dan Kamu Darah Abadi
Demi Bermain Bersama
Kita Duakan Segalanya
Merdeka Kita, Kita Merdeka

Tak Pernah Kita Pikirkan
Ujung Perjalanan Ini
Tak Usah Kita Pikirkan
Akhir Perjalanan Ini

indon band yg satu2nya aku suke sampai skang wp x update dh lagu2 diorang..hahah~

0 pEsAnAN: