Sunday, July 27, 2008

wasiat..huhu~


salam semua...


semalam saya dan keluarga bersiar-siar di kota kuching..aduih..kat mane lagi la nk bersiar ni kan??jadinya..lihat ajela pic2 yang saya uploadkan ini..moga bermanfaat..huhu~


hari ini saya akan fly..doakan perjalanan pergi dan balik kami selamat hendaknya..fly ke semenanjung aje..insyaALLAH kalau ade rezeki akan muncullah muka saya yang alamak tak payah cakap la yang ape kat kolej terchentaku..huwaaaaaaaaa3~


so, keep datanging my blog..insyaALLAh dengan ada kemudahan yang blogger bagi, saya akan update jugak, tapi tak dapat setiap hari dah..huhu~





*to nabel a.k.a sindarela perasan (mira kestau dia pesanan ini!!), siaplah kitak kamek lumat kitak mena2 sampe kolej lak...hishhhhh~x keruan kamek di polah kitak!!siaplah!! (eh mira tak paham..hahah!!)..iboh polah onar kat shoutbox kamek dengan kata-kata dusta kitak okey!!malula..hahah~


*to mira, nantikan kemunculan saya tau!!sediakan ruangan belajar dan ruangan tidur buatku..huhu!!mira, tengok2 kan shoutbox saya..kalau nabel buat hal kestau saye tau!!takut sangat dah ni..dahla seminggu plus beberapa minggu tak bukak blog..takut huru-hara dengan mesej bukan2 die..huwaaa3~


*to adila, kemas barang2 saya..sediakan RM36!!hahaha..pay double untuk beg anda..tak malu, nak jugak same beg macam saya..hahha!!





babye alam mayaku~

0 pEsAnAN: