Monday, August 11, 2008

!!OFF!!

Assalamualaikum rakan taulan...


Dengan ini diisytiharkan, blog dan handphone saya bakal kurang beraksi..Pada pukol tak tepat sangat 8.30 am, handphone telah di offkan..yang on sekarang tin jerit jer..dan jugak Linda Onn dan Jaafar Onn tetap on setiap mase..

frenster entah tak tahu pulak khabarnya sekarang..memang dah off sekejap tapi terlebih awal pulak off nye..hehe!!saya hanya meng'on' tin jerit sebab saya sayang tin jerit saya..canteq, tutup aurat, dan tak seksi..tin jerit kim sangat seksi..huhu~

Ini gara2 sebab result exam sudah diketahui..=(

Tahniah pada yang dapat result best giler!!mari bersyukur..kepada yang sudah mengetahui resultku, JATUH WAJIB (ambik quote kak reym..) jangan sebarkan..hehe!!tapi buat sesiapa yang tercakap (tak sengaja dan belom membaca message ini..), saya maafkan..=)

Buat yang tidak, mari chill same2 dengan saya..kita redha okey!!semuanya sudah tertulis before lahir lagi ketentuan ini..bakal suami pon..hehe~

Doakan urusan setiap rakan dipermudahkan..ameen~

Sesiapa yang nak buat kenduri doa selamat tu, jemputlah saya..kompem saya tak dapat pergi!!huuuuuu~


!!saya mahu kembali chill!!

~mahu pegang snow jugak macam kak reym..huhu~

.:LEEDS..terang atau gelap??persoalan lagi..permudahkan Ya Rabbi..:.

.:SYUKUR KE HADRAT ILLAHI ATAS KETENTUAN YANG TERTULIS..IN YOU, I FIND PEACE AND HAPPINESS:.

2 pEsAnAN:

Ammar Faris said...

salam... okay ke result, kak akma???

aKmA said...

thanks ammar for ur comment..

alhamdulillah..ALLAH knows best..die uji aku tru ujian yg berbentuk laen pulak..usaha doa dan tawakal aje skang..doakan..insyaALLAH..