Tuesday, August 05, 2008

saya di KY!!

salam2...

alhamdulillah..dengan pertolongan ALLAH dapat jugak saya kembali menjenguk kolej terchenta..waktu sampai semalam pon betol2 nak maghrib..banyak tanye gakla mr.guard tu..tapi takpalah..buat lepak ajer..haha!!almaklumla sekarang bukanlah bergelar student KY lagi..jadi kena la banyak tanya sikit kan??=)

honestly, BTN dan MOC sangat2 best..makin2 MOC, tak sedar 4 hari kat situ..macam sekejap ajer..dapatla jumpa superseniors, seniors, dan yang best nya kawan2 satu batch..huish!!sangat2 teruja dan gemilang..namun, first day tu datang lambat sebab baru habis BTN..jadi tak sempatla bergerak same2 ngan diorang guna bas..makanya, terkejut beruk Izzat SC datang mengambil kitorang ainol, dayang, mas dan saya sendiri kat terminal seremban..bahaya nye budak ni drive..takot2~

MOC??wahahah!!sangat2 best kot..dapat jumpe kak reym, kak ain yg hanya berhubung di alam maya selama ini, kakak itu kakak ini..best2!!jumpa kim pon, ajah, dan semuanya la..best2!!macam reunion pulak..harap pasni kite boleh jumpa lagi..kat PUISI ke..ameen..takot nak berharap sekarang sebab result keluar tak lame lagi!!huhu~harapnya, kami semua berjaya..

kat MOC ni banyak gak benda yang kami pelajari..macam mana nak survive kat sana, nak kawal perbelanjaan, membuat persiapan diri, solat, kahwin (napela saya boleh tertido tym ceramah kahwin ni..takde perasaan pon..padahal inilah slot ditunggu..hahah!!), dan banyak lagi..nak cakap ape yang saya dapat kat sini memang banyak sangat memang tak cukupla nak diceritakan dalam satu hari (ayat common..)

insyaALLAH bile balik kuching esok saya update lagi pasal dua aktiviti yang saya join straight dalam satu minggu lepas..macam tak terbuang masaku..bestnye~my flight will be on 6hb at 745pm..same2 ngan kak day..terpaksa jugak nak ulang-alik kuching-kl sebab malula nak merempat lame kat tempat orang..baek balik jela..memang naseb seorang perantau begini, nak buat macam mana??tapi bende2 ginilah yang banyak membantu saya sebenarnya..

anyway,thanx kartun sebab 'benarkan' saya berlegar2 di alam maya ini dengan menggunakan laptop anda..trimas..jumpe lagi KY!!sesungguhnya kenangan di sini tidak dapat dibeli..huuuuuuuuuu~

resulttttttttttttttttttttttttttttttt!!!


*pictures tak dapat nak letak pulak..heheh..esokla kot ye..daaaaa~doakan perjalanan kami selamat*

0 pEsAnAN: