Wednesday, September 10, 2008

Elak dan Blur


Salam deyh~

Saya rasa, number maxis saya sekarang ni la paling lame digunakan dalam hidup saya..3 tahun lebih kot..tak pasti, tapi sangat yakin dia paling lama..hehe!!persoalannya, dek kerana sayang, susah untuk membuat keputusan sama ada stay dengan number ini ataupun akan bertukar-tukar number nanti..huhu!!kalau hati memang tak mahu tukar..siap pergi tanye kedai maxis lagi macam mane nak stay active kalau saya kat sana nanti..insyaALLAH..

Tapi sejak akhir-akhir ini, macam perlu dipertimbangkan balek keputusan untuk menetapkan number sekembalinya ke tanah air nanti..reason??mahu mengelak 'titik,titik, dan titik'..hahahahah!!lantaklah orang nak cakap saya sombong..saya tahu~

Emm, mari mengalih topik intro..hehe!!sebagai memenuhi permintaan kak koca, saya postkan jugak tarawikh 20 rakaat..=)

Minggu lepas, stay sensorang rumah kak koca..sunyi rumahnye, masa berbuka pon hanya saya, kak koca dan adiknya amirul..comel la adiknye, dah yakin jadi imam pulak tu..bagus betol!!maka, malam tu kami sesame la pergi solat terawikh..dekat aje masjid, rasenye la..tapi still guna kereta gak..kak koca takot nak jalan (memandai je saya..)...hehe~

Entah bile kak koca remindkan, saya memang langsung tak perasan..mungkin fikiran melayang entah ke mana..kuching ke kolej..entahnye..hehe!!dia cakap terawikh buat 8rakaat je, witir kat rumah, nanti habes solat terus ke kereta..punyelah saya memang tak perasan bile kak koca cakap begini..maka, saya teruskan bersolat sampai 20rakaat..

Serata masjid kak koca cari saya after die habes solat 8 rakaat tu, kot2 hilang ke ape..dengan bantuan kak mala lagi tu..kesian2!!sorila akak, saya memang blur sket..tak dengar pon pesanan akak before tu..ha3!!naseb baek dia tak bunuh saya sekembalinya saya ke kereta seperti yang dia ‘ingini’..naseb baek jugak kak mala tenangkan sahabatnya itu..kalau tak masuk newspaper la gamaknye akak..brutallah kak koca ni..he3~

Persoalannya, macam mane nak kurangkan blur??saya pon perasan la jugak saya ni blur..tapi Nurul SC blur lagi..keh3!!tapi salah ke menjadi blur??salah jugak kot..tapi macam mane nak buat???huwaaaaaaaa....kalau la dapat tukar setting otak dari blur kepada tak blur, senangla nak cakap kan..tapi kebolehan manusia terbatas..ALLAH jua yang maha berkuasa..=)

Tapi, takdelah saya ni blur sangat pon, kan3??mari bersetuju dengan diriku yang tak blur ter’over’..heheh~

tata~

2 pEsAnAN:

Anonymous said...

Sah!

Memang BLURR!!


Amat.

aKmA said...

eik??

balas dendam ke ni??

sabar2..

tak amat deyh..sket jer~