Thursday, September 11, 2008

titik!!


Salam~

hari ini sangat bosan..ha3!!terpaksa melayan kerenah seorang lagi kazen kecikku..sudahla ana itu garang giler..hari2 kene dera je saya tau..tak padan sungguh dengan sifat perempuan yang perlu ada dalam diri die..takpelah, nanti2 ayulah dia macam saya..hue3~

yang seorang ni, aduh!!tak henti bercakap..penat deyh melayan!!hahaha..bile daa die ni nak stop bercakap..penat tau meng'iya'kan setiap kata2 beliau??sabar aje labu..
Layan ajela die..huwaaaa..nanti takde dah merasa situasi2 begini..saya jugak yang rindu kat diorang nanti..hu2!!

Plan esok, insyaALLAH ye rerakan!!akan saya usahakan..i try my best to meet you all..masalahnye skang, saya dah jadi pemalu..hahah!!percayalah, saya memang pemalu dah..(sangat tak malu mengaku..hue3~)..lame jugak tak jumpe korang..mungkin 3 tahun dah kot!!masing-masing dah berubah penampilan..buktinye, tengok picture kat frenster2 kalian ler..laen dah~hahah!!

Plan lusa, siap sedia menerima soalan pakcik dan makcik..luruskan niat kami ya Rabbi..jangan palingkan niat ini..kumohon~tapi sangat suka sabtu ni, ramai kazen-mazen datang ke rumah..raya aje boleh kumpul2 sesame..tapi raya tahun ni….??

Anyway, jom tahu sikit2 bahasa Sarawak..seronok pulak nak share!!heheh~

Kol brapa sungke, owh??
-Pukul berapa berbuka ye??


Apa polah kitak??
-Awak tengah buat ape??


Kemaik li jak baju kitak, ana!!
-Kotor giler baju ana ni!!


Kitak maok makan sik??
-Awak nak makan ke tak??


Iboh padah giya!!
-Jangan cakap begitu!!


Kitak sik maok tido agik ka??
-Awak tak nak tido lagi ke??


Sik tauk agik nak madah apa..
-Tak tahu dah nak cakap ape..


Okeylah, sebab tak tahu nak cakap ape..saya berhenti jela..hehe!!ana sudah bangun dari beradunya..terus menari pulak tu..haish, peliknya budak ni!!


Tata~

0 pEsAnAN: