Wednesday, September 17, 2008

INSYAALLAH


petang tadi...

lame sudah budak sorang ni tak online..memang agak menunggu jugak menanti nama die appear online di YM..alhamdulillah nampak gak itam nicknya..=)!!jadi, chat punye chat..kami plan nak g sekolah lame esok..memang tetibe kot..saya memang dah lame plan nak pergi sekolah..rindu la jugak..hampir dua tahun tak jejak kaki kat sane..last sekali pergi adalah before nak masok kolej..huhu~

jadi, nantikan post besok..insyaALLAH setelah Encik Jpah dan Cik Ajah mengepost pasal sekolah lame, saya pon nak kongsi jugak pengembaraan kami ke sana..siapakah budak bertuah itu??hoho..die adalah budak satu batch dengan saya tapi senior saya di KYUEM, encik Farhan yang dua hari lagi nak balik ke UK..sekarang sedang study di University of Birmingham dalam bidang Chemical Engineering sponsored by PETRONAS..

sedang memujuk encik Awang Najib untuk menyertai kami..harap2 dia mahu pergi jugak..takde la Farhan terasa janggal..ha3!!kalau saya, saya tak berapa kesah, sebab budak Farhan ni pangkat adik jer..lagipon besok die pergi dengan ayah dia, saya pergi sensorang naek van tambang jer kot..kat sini mane ade LRT atau KTM..hehe!!

tak sabar nak pergi esok!!huhu~

plan kami: nak bagi kad raye dengan guru kami di sana besok..hehe..=)

tata~

1 pEsAnAN:

Anonymous said...

ok. I found an information here that i want to look for.