Sunday, September 21, 2008

SEBELUM ITU..

~di sinilah kami 'sungke'..huhu!!~


Sebenarnya, sudah tiada hati mahu menulis..petang ni dah nak ke KL dah..sedih bangat!!dan entah apa yang bermain di fikiran sekarang..nak kata syaitan menghasut, adeih, mane ada syaitan bulan ramadhan ni..ALLAH, permudahkanlah urusan kami dalam menuntut ilmu..kuatkan hati kami dalam perjuangan ini..ameen~

Dua hari dah packing beria..dari 6 pasang baju kurung, tinggal 5 pasang dah..mula nye nak bawak 7 helai seluar tinggal 6 seluar dah..T-shirt labuh pon bawak 4 aje..still overweight maaa..macam mane ni??harap2 lepas ajelah..

~bahagia die bukak posa awal dari kami..hehe~


Tengoklah tengahari nanti..kalau terlalu berat terpaksalah saya punggah balik di rumah pakcik kat banting sana..kalau dari Kuching ni tak berapa nak kesah sangat sebab mak ayah kongsi berat kargo..boleh tumpang berat kargo mereka..

Semalam dari pagi saya outing sampai ke malam..tapi saya seronok sebab melayan karenah cik Rina..apalah mimpi die ni, mahu pulak die didukung oleh saya..suke!!macam tau2 aje tak dapat jumpa saya nanti..wah, berat hati nak pergi!!=’(

~saya, rina dan mak saya..maafler, pic agak blur sebab kamera dah nak habes batterynye~


Berbuka kat luar semalam..niat nak belanja semua family tapi itulah, abang ipar saya yang dahulukan pembayaran..huhu!!lepas berbuka kami ke KIA kejap untuk bersolat maghrib..KIA sangat canteq waktu malam..=)

Owh yer, KIA stands for Kuching International Airport..dekat jugak dengan kedai makan yang kami pergi untuk berbuka tu, Serapi Corner..kenapa memilih tempat ini??inilah tempat makan yang kakak saya dan abang ipar saya selalu singgah untuk keluar makan sewaktu bercinta dahulu..abang ipar sayalah yang cadangkan..mungkin rindu saat2 dulu kot itulah pasalnyer..dah nak masok anak dua dah Serapi Corner tetap di hati..adeih~

~Kuching International Airport~


Sempat pulak membeli durian di area Satok..besar2 duriannye..tapi kat rumah, saya cuma makan seulas aje sebab penat dan kenyang..huwaaaa!!rugi2, nak makan durian lagi!!sahur tadi pon tak sempat jugak nak makan sebab bangun lewat satu hal, malaz nak bukak satu hal pulak..takpelah, takde rezeki yer dak??

~duri-durian..hek3~


Esok siape nak hantar di KLIA ni??jomlah hantar kami..=)..tata korang, mungkin tak update dah lepas ni..tak tahulah biler nak update..tengok if everything is settled dah kat sane, saya update..babye blog ku, banyak blog orang laen...pasti sunyi kejap dunia blogging lepas ni since ramai yang tak dapat nak update dah..jangan message saya bile nak update yer?? (ikut kebajetan Encik Jpah..pergh~)..tapi itu pon kalau ade yang tahu number UK sayalah..=)

Akhir kata, ampun dan maaf dipinta buat semua..doakan perjalanan kami selamat hendaknya..kalau ada jodoh kita jumpa lagi!!kalau tak di dunia, di akhirat nanti..Salam Lebaran buat semua~

~bakal merindui dua budak ini..huwaaaa~


Sob sob..nak ziarah kubur saudara yang sudah meninggal dahulu..huhu~

tata~

0 pEsAnAN: