Saturday, September 20, 2008

ALAMAK, NEVES!!

~kuching, dari pandangan atas..dunia hanya permainan..nampak tak bangunannya, macam permainan aje kan??huhu!!~


Flight bertarikh: 22hb September 2008

Masa pergi: 1005 am


Mak ayah alhamdulillah setuju menghantar saya di KLIA..kartun, jomlah pergi!!hahahhaha!!yang lain dialu-alukan pergi segerombolan ke KLIA sebab memang ramai kami akan fly pada waktu yang sama..huhu~
psst, kartun..bley la update blog pasal kami since saya tak boleh nak update blog..hahaha!!

beg saya macam overweight dah..takpelah, asal saya jer tak overweight..ameen~walaupun naek flight umpama naek bas bagi saya sebab sangat selalu berulang-alik naek bende alah ni ajer, saya tetap neves sampai sekarang..camne nak buat ni??tenangkan hatiku, Ya Rabbi~

naek 'belon' sangat bosan..handphone tak boleh nak guna..tapi boleh bukak ajer, kata pegawai MAS mase briefing hari tu..yelah, boleh bukak satu2 benda yang menyatukan handphone tu..cess, abang MAS ni sangat lawak..geli hati saya!!ajah apetah lagi..memang gelak tak hengat masa abang MAS buat 'ucapan'..heheh~

diumumkan, saya akan berusaha menetapkan number maxis saya ni..jangan delete number saya okies!!saya sayang bangat number ini..dengan teknologi yang canggih sekarang, insyaALLAH bab2 mengaktifkan takdelah masalah sangat..=)

~tengoklah betapa sayangnya ajah dengan saya..hahhahahha~

alamak, saya neves ni..huhu!!okeylah, kite tido jer la nak??=(

tata~

p/s: esok saya 'sungke' di luar dengan family..best2!!=)


2 pEsAnAN:

Anonymous said...

its good to know about it? where did you get that information?

Anonymous said...

he, sape sayang sape?? ha3..(aku spt biasa dh mula prasan) slamat jalan mak cik..tunggu sya kt Msian Hall tau.. :)