Tuesday, September 16, 2008

SEVENBATCH


pagi tadi before keluar kejap ke bandar..
saya sempatlah menggoogle nama saya sendiri..
saya suka jugak buat kerja2 begini..
pelik kan??

pastu tetibe terjumpa link ni..

SEVENBATCH


alamak!!rindu pulak nak bercakap2 dengan rerakan lamaku..
kami selalu jugak borak di sini dulu..
tapi sekarang macam takde dah yang pergi..
saya pon memang dah tak pergi dah sejak bile entah..

di forum itu lah saya bebas melontarkan bahasa sarawak saya..
agak janggal gak sebenarnya berbahasa semenanjung ni..
hehe..tapi kan saya sangat hairan jugak..
ramai yang saya jumpa..
majoriti cakap saya macam bukan orang sarawak..

dulu,
ade yang cakap saya orang sabah..
sebab muka saya macam orang sabah..
=)

pastu,
macam orang semenanjung jugak,
sebab kurang pelat sarawak..
ye ker??

apa2 pon,
saya tetap orang kuching, sarawak!!
saya sayang KUCHING saya..
heheh..

selamat merdeka buat negeriku..besok ye!!16 september..
tata~


0 pEsAnAN: