Sunday, October 19, 2008

.:12345:.


~city hall~

salam2..

hari ni kami ke city lagi..owh3, harus ke city bertujuan..kalau tidak bakal terboros..hu3!!tujuan utama adalah membeli printer..tujuan sampingan saya adalah membeli kinder bueno..oho2, hudus punya tujuan kedua!!ini peluang berada di city tau!!tesco di city kinder bueno murah lagi..maka pemborongan berlaku..kakak cashier, jangan hairan saya beli banyak!!tugas anda kire dan ambil duet aje tau..hueya~

pembelian printer berlaku di argos..dan di dalam perjalanan sempatlah lagi mengambil gambar entahpape untuk dijadikan koleksi suka-duka belfast..ececeh!!dan sebelum sampai di argos juga, kami sempatlah lalu kejap di LEEDS..oho, kak reym!!saya dah sampai LEEDS!!heheh~lihat saja LEEDS apa di bawah ni..=)


~saya pon kurang memastikan LEEDS berkenaan..biarlah..ha3!!~


printer Canon ini berharga GBP29.90 aje..inkjet gitu..jadi macam tidaklah berapa rugi sangat tak membeli yang all-in-one Canon yang satu lagi tu (pakcik pali beli yang tu kot..)..owh3, dah boleh gune printer ni, bolehlah saya memerin (kata kerja untuk print..)..dan, dengan sesuka hatinya (sebab printer hak mutlak saya..), saya memerin benda2 yang tidaklah penting sangat, tapi bolehlah penting..he3!!


~inilah printer saya..machokan??emm~


~cubaan pertama saya..print title utk file aje..sistematikkan??hahahah!!~

untuk cik mira yang berada di perantauan, mahu tengok laptop saya ke??baekslah...permintaan anda saya tunaikan..he3!!tapi dari jarak jauh je, sebab printer saya pon nak masok sekali dalam gambar..ish3, manja!!kecikkan meja studyku??meja study ke??meja blogspot, meja ym, meja frenster kot..aduih~


`~bercita-cita untuk menjadikan meja ini sebagai meja kiasu!!='(~


dah2, itu aje..tata!!~


1 pEsAnAN:

Fairosza said...

eh meja study kt chalet ni lagi besaq la..sampai sempit bilik dibuatnye..