Sunday, October 19, 2008

saya......='(

~owh memang autumn in my heart jalan ni..hueya~

salam2..

emm, semalam hari ni dan juga mungkin esok macam takkan kiasu aje..tengok assignment kejap, kot2 nak try buat before lecturer terangkan during tutorial nanti, asyik sesuku jalan aje..itula hang, sape suroh tengok solution sheet untuk exercise minggu lepas??kan dah kurang semangat..ahhh, alasanku indah tak belaka!!

memang2, tengok solution sheet lecturer bagi untuk exercise minggu lepas memang menghorrorkan daku..adui, berapalah markah saya dapat nanti??macam banyak salah aje..pureeeeeee!!napelah serabut sangat nak belajarnye??lantas saya terus menonton cerita di alam maya..aduih!!memang kurangdanhampir2 tak semangat!!

oho, saya sesaje je nak memblogging tanpa motif ni..mari meneka status ym saya (takde kerja orang nak teka status ym ko makcik!!) kalau terror!!tapi pastilah skema jawapan hanya saya dan ALLAH aje yang tahu..=)

status ym: saya..............='(


memang2, banyak yang boleh saya isi di tempat kosong2 itu..seperti:

saya hendak ke primark tapi perlu berjimat ='(

saya mahu pandai masak!! ='(

saya berdoa supaya account bank akan settle minggu ni ='(

saya mahu kiasu tapi macam malaz hari2..='(
..........
...
..
..
and the list goes on..infinity!!

*namun jawapan hati tetap satu..huhu!!*



~no ball games..apakah??~


melihat kepada pernyataan2 saya di atas, banyak benar statement berupa keinginan kalau diperhatikan..dan hanya word 'saya' yang sama dalam sekalian ayat..ape sebenarnya point saya ni??oho, sangat melalut!!

mari terus ke main point..dan kata2 ini mungkin boleh menggambarkan seluruh maksud entri dan sedikit hint untuk status ym ku itu..selamat meneka!!kalau ade yang nak teka lah..kui3!!

"We never get what we want, we never want what we get, we never like what we have, still we live and love..this is life!!If ALLAH brings you through it, He will bring you to it!!"


**definisi keinginan, kurang bersyukur ataupun fitrah untuk memiliki??**



0 pEsAnAN: