Saturday, October 18, 2008

sorry to them



penulisan kecil buat sahabat2 yang besar hatinya..heheh~

untuk yang berkenaan,

aku mintak maaf banyak2..aku try to figure out kenape boleh jadi begini ye..kesian pulak dengarnye..huwaaaa!!rasa bersalah jugaklah..tapi aku pon takde idea kenape perkara ini boleh berlaku..sebab semuanya tak berlaku kepada kami...huhu~

due to TELETOP baru2 ini, mungkin ada yang sedang menggunakan khidmatnya, dan aku pon tak tahu kenape kredit kalian tertolak due2 (maaf, hanya yang menggunakan khidmat ini sahaja yang paham..heheh!!malas ulas..)..dengan sedihnya diumumkan, aku pon tengah tension sekarang sebab kredit aku still tak jatuh2 even kol banyak kali..kol area UK pon x jatuh..hanya jatuh bedebuk bile message..hehe!!tapi macam negligible jugak ar sebab aku jarang message sebab kol free je..

anda boleh access link web ini untuk mengetahui lebih lanjut..dengan hati yang ikhlas, tiada niat untuk saya menipu..a reminder to sumone..kui3!!baek2, kalau korang datang aku masak sebagai ganti rugi!!cesss~ikhlaskan hati~

untuk itu, aku mahu memintak maaf ikhlas dari hati nurani sebab aku yang promot pasal teletop ni..kenapelah korang menjadi mangsa keadaan, ke ade sumthing termiss yang punya kaitan untuk memfreekan diri ye??nanti aku try siasat pasal perkara ini..huwaaa~

baru lepas kol makcik ajah..pon kredit tak jatuh jugak..arghhhhh!!tension!!
kredit ini dapat gune setahun la gamaknye..yessss!!




~boleh ker kami tukar uni ni??huhu!!kasi cemerlang first year dulu..insyaALLAH~


~bakti kenyalang..heheh~


(penulis berhajat nak plan tukar uni..ajah pali, jom g leeds!!nak g leeds!!ceyh, macam mimpi..tapi, telah jatuh hati dengan belfast..he3!!ajah cakap die nak try buat dulu..heheh..semoga berjaya!!ameen~)


0 pEsAnAN: