Friday, October 17, 2008

.:berjalanlah tanpa henti:.

~stok kinder bueno..kinder bueno murah di tesco, itu pasal borong!!hahah~


salam to all..

semua sedia maklum, esok takde lah kelas2 untuk kita hadiri..yeye!!dan hari jumaat kelasku akan habes pada pukol 1pm..tapi balik rumah hampir pukol 2.30 petang..huhu!!bukanlah disebabkan perjalanan ke rumah mengambil masa sejam setengah untuk sampainye, (baek berkampung terus di lecture hall kalau begini yer dak?), tapi saya harus menyetelkan beberapa perkara yang tak settle..

perkara pertama, pastinya pasal account bank saya yang tak siap2..adui, amende la ulster bank ni..lambat betol..saya try la tanye kakak bank yang keje kat situ after kelas tadi macam mane progress application KEDUA saya itu..yup, sudah dua kali di apply untuk membuka account bank di bank itu..kali pertama, kena reject la pulak..haha!!kesian saya dan wal..dan kami terpaksa buat sekali lagi..

dan kali ini, setelah seminggu menunggu kemunculan letter bank itu namun tak sampai2, maka kami terus menyerbu bank berkenaan..aiseh, baru nak diforward ke main branch..sebok sangat kot diorang ni sampai lupe kami punye application..sabar aje lah labu..ujian2, kita sabar aje..penting account bank ni, nanti lambat pulak kami dapat duet dari KPM kalau lambat kestau diorang number account kami..huhu~


~meja study saya yang tak berapa nak study..yelah, meja kan??tempat kekiasuan..perasan kiasu!!=)~


dan perkara kedua, berkenaan dengan scholarship..emm, queens menyediakan biasiswa buat international student jugak sebanyak GBP1000 per year..tapi khusus untuk student mathematics, physics, engineering dan entah ape lagi..kak ros, hajar, kak nadia pon dulu dapat, makanya saya pon try jugak mengapply kot2 dapat yer dak??kalau tak dapat pon, tak apelah..rezeki di tangan ALLAH..saya berusaha sahaja..school suroh hantar form itu, saya hantar aje lah kan??sunnatullah~

Jenuh saya mencari Jenny Mckabbe di Physics Building untuk menghantar form itu, sampaikan tumpang bertanya kepada encik lelaki yang baru keluar dari tandas lagi...hudus3!!tapi jangan salah paham, saya terjumpa dia di perjalanan, kebetulan sebelah jalan itu tandas..heheh!!try la tanye pakcik ni, alhamdulillah dia tahu bilik Jenny..sampai menunjukkan pintu office bilik Jenny lagi!!trimas pakcik..mungkin die lecturer kot..entahler..saya kenal Huettemann,P.Norringthon,Prof Wickstead,Mr Goodall dan A.Hibbert aje..tapi pastilah diorang tidak kenal saya..huwaaa~

habes urusan, saya pon berjalan balik ke rumah..damai pulak suasana sekitar universiti hari ni..=)


~katilku yang sejuk,termerah pulak!!tak dapat cari yang purple!!huhu~

bye~



0 pEsAnAN: