Tuesday, November 18, 2008

20 tetap 20

owh tajuk di atas bukanlah berkaitan dengan usiaku..2 bulan lagi menjangkaulah diri ke dua puluh dua..sounds tua, tapi takpe..age is just a number (owh terharu..)..20 di sini saya referkan buat 20 minit..memang, memang..20 minit takkan menjadi 10 minit..

10 minit= sakit kaki

equation di atas saya telah dapat provekan beberapa jam yang lalu..owh3..asyik lewat aje hari ni..10 minit nak start kelas baru keluar dari rumah..apa sudah jadi??biasalah perempuan..owh kasihan perempuan!!weyh, saya juga wanita!!

berbalik lagi, 10 minit baru nak start perjalanan..alamatnya memang lewat..perjalanan ke school sudah saya arif memang 15minit untuk ke lecture theatre dan 20 minit untuk ke David Bates, tempat berlangsungnya kelas tutorial..maseh juga lambat!!apa sudah jadi??

makanya, segera dihayun langkah akibat kelewatan yang dibuat-buat..owh saya berjalan laju??waaa, tidak2!!saya memang berjalan lambat..orang2 tertentu sahaja tahu..kui3!!tapi saya gagahkan jua berjalan secara luar biasa hari ini mungkin boleh sampai awal sedikit..tapi maseh jua 20minit tempoh perjalanan..terfikir kembali, luarbiasakah saya berjalan tadi ataupun macam biasa sahaja??emm..


~iklan talam..jangan jadi macam mereka, talam dua muka..kui3!!~


duduk dengan kepenatan sesampainya di kelas pure..owh, Prof Wickstead dah mula mengajar, terus dibaginya kertasku..dia tahu nama saya??maka, 68 markah sahaja untuk assignment lepas dengan 14 markah hilang secara percuma sebab soalan conan hari tu tak buat..emm, puas hati..syukur2~

habes kelas pure, mulalah nak balek sebagai orang pertama keluar dari kelas..amboi2 akma, dahla lewat, nak keluar awal pulak??hampeh sungguh!!tapi, arghhhh..kaki saket!!terasa menyengat ketika berdiri..hahahha!! rasakan, lewat lagi!!!petunjuk dari ALLAH, jangan lewat untuk ke kelas!!paham itu??

maka, saya mahu berusaha untuk tidak lewat lagi..paling2 pon 15 minit awal untuk keluar dari rumah..erk, 20 minit tetap 20 minitlah!!mane boleh jadi 15 minit!!ini azam apa??hush~maka terbukti dari cerita,

10 minit=sakit kaki
15 minit tak terbukti lagi kan??

QED!!seronokkan maths??=)


0 pEsAnAN: