Monday, November 24, 2008

bila hati berbicara

terperasan..mane grandpa yang sekelas dengan saya itu??macam dah lame pulak tak jumpe..mane2??kalau die ade mesti duduk paling depan sekali dalam dewan al-kuliyyah..dah masok minggu kedua baru saya perasan grandpa takde..hu3!!

dielah orang pertama yang tegur saya di dewan kuliah tau sebabnye saya duduk sebelah die mase tu..masa tutorial pon die duduk sebelah saya..tapi takdelah sebelah sangat, selang 3-4 kerusi aje..terasa kehilangan pulak die tiada di sisi..erk??

kagum tau dengan warga emas di sini..dah tua pon still nak belajar..kagum2!!alamak, teringat pulak dengan Unity Amoaku..tak jumpe langsung dah..manelah pergi makcik Unity sekarang ni??rindu nak cakap dengan die, sebabnye die cakap slow2, sesuailah dengan saya yang tidak petah English..huwaaa!!

emm, fikiran saya selalu bercelaru sejak dua menjak ni tau..biasenye kalau jiwa kacau saya pasti tutop blog sebab nak avoid curahan2 emo menyelinap masok ke dalam blog..tapi rasa macam tak baek pulak..kesian pada pelawat..especially pali yang menjadi fanclub tak rasmi blog saya..kah3!!pali, sukahati engkau nak muntah dengan statement ini!!


*****************************************


~berharap untuk apa yang kuperlu bukan apa yang kumahu~


kisah laen..

aku harap ini keputusan muktamadku..

"...But it is possible that you dislike a thing which is good for you, and that you love a thing which is bad for you. But Allah knows, and you know not.."
[Al Baqarah 2:216]
tenangkan hatiku dalam redhaMu Ya Rabbi..sungguh2, aku inginkan ketenangan dan petunjukMu kerana hanya Engkau Yang Maha Mengetahui setiap sesuatu!!=(


0 pEsAnAN: