Sunday, November 23, 2008

sudahla orang2 mainland

ok, ok..tetibe macam bosan, lalu menulis..entah macam terperasan..tak tau la mungkin saya seorang aje kot..weekends mesti dunia blogging sunyi sepi..hanya saya yang kadang2 melalak di alam maya..ni semua gara2 bloggers di UK yang suke jalan2..heh!!jangan jalan2 lagi ok..motif nak cakap aku jeles kat korang2 sebenarnya..

ok biarkan saya dengan penjelesan saya..dan kini, anda di UK tak jeles ke ngan kami di belfast ni yang hujung minggu tak pergi memane pon??duduk kat rumah, ala2 gadis melayu (tolong jangan kaitkan kami dengan gadis melayu TV9 itu ok..) yang penuh kesopanan dan kesusilaan study di hujung minggu??tak jeles ke??sile jeles ok!!tension ni, tension!!aku tipu, aku tak study pon!!

mode:
JEALOUS sikit je..

persoalan:
bile lah nak merayau mainland ni..duit tak terusik sangatlah kalau macam ni..

untuk mereka:
ajah, kim, dan sesape di mainland, duit sponsor tinggal berape dalam simpanan??
berjimat tau!!especially ajah yang gila ke LONDON..
weh mekjah, london ala2 kuching je pon..penuh jeles sebenarnya.


~setakat ini, belfast pon ade jugak..eleh tol!!~


ok, habes jeles..=)


0 pEsAnAN: