Thursday, November 13, 2008

entri untuk mira

salam..

dek kerana soalan pure yang pelik bagai, dan menyebabkan saya terkesima memikirkan bagaimanakah caranya untuk menyelesaikan bait2 soalan, saya membuat keputusan untuk mengarang entri untuk cik kartun..tengok, sayangkan saya dengan cik mira ini??sebab, dia sayang saya jugak..kan mira, kan??=)

sebelum itu saya telah membuat keputusan untuk meninggalkan soalan yang panjang lebar pure hari tu..(telah diberitahu di entri 'on my way back' )..saya tak pandai nak siasat siape pembunuh dalam soalan itu..lecturer cakap soalan itu untuk fun aje, tak kira2 pon, cari pembunuh je..conan tolong!!detective conan aje terer benda2 mencari pembunuh ni..hue3!!

berbalik kepada entri untuk mira..mira, saya mintak maaf tak boleh nak post dengan pos laju..gune pos kat blog pon ok, kan??trimas2..beria-ia budak ini meminta beberapa perkara luar biasa dari saya..

*handphone berkamera*
*duet GBP30*
*kinder bueno sekotak*


menyesal saya cakap kat dia saya dapat GBP1000 dari school..aduih..ganas betul junior saya ini!!chaletmate siapakah?? (chaletmate die pon takboleh blah gak..kui3!!)..tapi saya sertakan jugak permintaan dia..tengok dari gambar pon jadilah ok!!hahhahaha..ajah, mamposlah kita kena 'rompak' cik kartun..


~handphone itu..owh pic saya dan akiff..serta cawan milik orang2 comel~



~GBP40 saya bagi kat kamu kartun..pasti orang2 mainland tak pernah jumpe duit2 ini..yup2, kami di belfast gune duet laen dari korang rasenye..ini keluaran ULSTER BANK..banyak lagi corak2 duit di sini..macam duit MONOPOLI pon ade gak..=)~


~kinder bueno yang terkeluar dari kotak..hehe..mahal ye kat Malaysia..saya maen borong aje di sini kartun..kesian2~

~wan pon mahu inteprem jugak..kenapa wan??hijau wan punye, purple saya punye..hanya GBP1.00 sahaja..canteq dan murah..jadi rembat sahajo..=)~


macam mane nak buat pure ni??huwaa..adakah saya akan tidur 3 pagi lagi??saya tak suka buat awal sebab senang give up tak tau nak buat!!last2 minit baru ade anjakan paradigma yang menggila..tapi markah takdelah best sangat..setakat ini Grade A 2 kali, Grade B sekali, Grade C sekali, dan Grade D sekali..kui3!!semua grade ada!!jangan E sudeyh..hu2!!nak A lagi!!

to kartun, puas hati okeyh!!nanti saya melawat kolej bawak kinder bueno..he2!!akhir kata, belajar rajin2!!kami tunggu ni..=)


4 pEsAnAN:

Fairosza said...

"~GBP40 saya bagi kat kamu kartun..pasti orang2 mainland tak pernah jumpe duit2 ini..yup2, kami di belfast gune duet laen dari korang rasenye..ini keluaran ULSTER BANK..banyak lagi corak2 duit di sini..macam duit MONOPOLI pon ade gak..=)~"

wet tu kluaran ULSTER BANK ke ULSER BANK...huhu

aKmA said...

owh tidak fairosza..

it is perfectly spelled like that..
ULSTER BANK..hehe~

nak tengok name bank ittew??bley aje sebab bank tu depan school saye..he2!!=)

Anonymous said...

kakem!

uihh... *chaletmate dia pun xboleh blah jugak*... aduihh.. sbb ape.. mungkin kerana saya terlalu baik.. haha...

kakem...!! nak jacket tauu.. hihi... nova nak baju tu xpayah la senang citer.. akak belikan je plat kereta jenama NOVA tuh utk dia.. hehe

aKmA said...

hahaha..syudep2!!

lawak betol anda ni..boleh2!!blaja rajin2 ok!!pastu sy pon nak nasi ambeng'..owh dah tau camne nk pronounce dgn baek..trimas3!!

nova x yah ek??ha3!!boleh aje nk kasi plat kereta belfast NOVA kat die..kui3!!