Friday, November 14, 2008

selamat tinggal~

~suasana malam di belfast, pukol 5 petang..camne??tertarik tak nak pergi belfast??hehe~


dengan ini..saya telah membuat satu keputusan berani mati untuk membuang sahaja tin jerit 2 saya ini..sebabnya saya tak online ym pon dah..kalau online pon sekejap jer, pastu blah..kalau saya nak bergossip bersama ym pingbox, boleh aje nak singgah blog NekNak Kim (kim, sila kira berapa tahun terlibat dalam bomoh!!)

namun, ada juga kenangan(erk, kenangan ke??) di sebalik Tin Jerit 2 itu..


di sinilah saye kenal Azura..
seorang silent reader from Singapura..
thanx to her sebab selalu melawat..
(selalu ker??hehe)

chitchat dengan halfi
yang malu2 untuk menjerit di shoutbox..
(aku tahu kenyataan aku tak boleh blah..peace2!!haha)

mengenali fairosza
tapi takdelah kenal sangat..
hehehe..
(owh jangan bangga..kui3!!)

babye YM pingbox..
babye Tin Jerit 2..
babye kekasih gelapku..
=)


semoga berjumpa lagi!!

0 pEsAnAN: