Friday, November 21, 2008

syukur

~ajah, jalan2 kat sini nanti nak..ha3!!kawasan uni sajo..yang laen tak teruja ke tengok Queens??hak3~


tiada post untuk khamis..itu adalah probability yg sangat tinggi, takyah gune Bayes Theorem..busy turn masak petangnye (owh busyla sangat..hek3!!), nasib baek diorang housemate selamat lagi dengan masakanku yang sukahati sebab saya memang suka hati memasak..hue3!!dan juga malam nya terpaksa bertarung dengan pure dan statistics punya assignment..alhamdulillah siapla jugak..mane ade siap!!

hoho!!sekejap aje dah sampai Jumaat lagi..alhamdulillah lagi sebab maseh berada di bumi ini..mari bersyukur same2!!emm, esok SPR untuk Queen's Malay Club..ape itu SPR??macam pilihanraya jugakla..pilih2 sape nak terajui the next jawatan QMC untuk tahun depan..semua, Wan Syaz terpilih ok!!mungkin sorang2 dalam jawatan itu..makanya die lah yang menang!!hahaha~tugas khas gitu..wan, motif saya promot anda di sini!!promot saya jugak!!kui3~

hujung minggu ni ape nak buat ye??dapat ke tak study applied ni??cabaran masa lapang tau!!sejuk lagi satu hal..nextweek next class test untuk applied..giler takot!!sebab masok tajuk projectile dan Simple Harmonic Motion...even dah belajar dulu, maseh jugak takot ok!!dan naseb baek esok ade SPR dan usrah..takdelah terbuang sangat, insyaALLAH..=)

owh2, hari ni saya kene siap satu tugasan usrah esok!!waaa, suke2!!nak pilih siape ye??pilih siapa??ok2, nanti saya kongsi di sini sikit2 untuk menambah sedikit kekuatan dalam menyampaikan tajuk sampingan usrah esok...yeah, semangat!!=)

peace~


0 pEsAnAN: