Friday, November 21, 2008

tukar sudah

~miss rina..erk, bukan mr highton punya miss rina ok!!~


tukar sudah!!canteq dari dulu ker tak??haha!!tak kesahlah..janji purple!!peace2..yang tak puas hati box untuk comment ni macam besar sangat,kan kan??try jugak tukar size tadi tapi macam lari sikit design die..yang layout ni pon saya try lebarkan lagi..tula kalau perasan macam lari jugak la..tapi tak kesah la..heheh~

owh2 kepada yang nak tukar layout tapi takot hilang widget bila tukar layout boleh hubungi saya..saya ada jalan penyelesaiannya tanpa perlu anda buat sekali lagi link2 bloggers ataupun widget2 laen..ke ade yang dah tahu??hue3!!

rina pon suke tau layout baru saye, kan rina kan??adui, comel bangat anak sedare saya ni..kakak saya kasi pic ini pagi tadi..jahat tau diorang kasi pic ini berlatarbelakangkan 'wanted'..gigi die dah tumbuh!!tembam jua...kui3!!panjang sudah rambutnya..hoho!!takpe2, dah besar nanti bertudung jua..=)

pelayar, suke tak layout ini??keh3~


3 pEsAnAN:

Anonymous said...

Suke. . . Cik Akma buat ape pun saya suke. sik percaye sik ape, sik ade hal.

Fairosza said...

kak akma..ajarkan camne nak expand layout and nak tukar tanpa wat balik widget.......huhu~~

aKmA said...

to anonymous

diriku mula bosan melayan strangers..



to fairosza

bley2!!mcm mane ye nk ajar??hu3!!hek3!!it's quite complicated tp sng aje sbenanya..hanya copy paste..naseb baek penah blajar computing dahulu..tu psl tahu sket2 HTML sume ni..heheh~