Thursday, December 04, 2008

.:27 tates avenue:.

~makan talam tapi bukan nasi ambeng..maaf~


fenin, fenin..simplex method yang tak simple pon..owh bagaimana??jadi saya rehat di blog sekejap..he3!!macam biasa khamis malam saya akan busy, bukan busy apa sangat pon..menyiapkan sisa2 homework..sungguh ironi..(apa maksud ironi ni??)


petangnya pula macam biasa lagi, turn saya untuk masak..kerja senang bagi saya masak2 ni..jadi, saya ambil peluang untuk membuat kelainan..hah, apa lagi!!makan talam la jawab nye..terima kasih wan sebab sudi beli talam yang berharga GBP1 sahaja untuk merealisasikan impian saya..=)



~zoom in..meriah bukan??hah, letak sekali!!keh3~


ah, gedik??tidak!!saya tak gedik..ajah, anda lagi gedik!!hak3!!kenapa makan talam??sebab saya suka, dudok sama2 menghabiskan nasi dan lauk bersama2..semuanya sama2, suka!!heh, ajah and the gang yang akan menyusul nanti, kalian pon kena makan talam jua nanti!!pinggan tak cukup!!hak3~


lauk pilihan kali ini, ayam kicap lada hitam, tanpa perencah!!lagi tekanan ini kepada ajah yang banyak sekali perencah masakan..haha!!anda, harus belajar masak dari saya..tidakkah anda merasa tercabar, ajah??he!!tapi sayur terlalu berkunyit sangat kali ini..ah, perlu perbaiki..tapi kriteria ini cukup untuk menang NICE..hehe~


~habis lauk, tambah lagi ni..jus TESCO (bukan nama sebetol) ~

namun, venue hebat sekali..makan dalam bilik sahaja sebab dapur orang peputih kecik2, termasuklah dapur kami sekalipun kami slim2 belaka..jadi venue makan telah berpindah ke bilik saya sendiri selaku penganjur aktiviti makan talam..fuh, sangat fuiyo??ah, tidak..hanya WOW!!=)

mistake:
nasi masak sikit ja, wal nak tambah nasi pon tak dapat..hehe!!27 tates, nanti saya anjur lagi..kui3!!untuk mazzein, nanti impian anda terlaksana jua..nantikan..kasihan, kasihan..Taj Mahal ya??doalah..=)


~licin??tidaklah, hanya tak membazir..he3!!nampak 'lukisan' nombor 27 di atas talam??he~



4 pEsAnAN:

Anonymous said...

sedap dan menarik..nnt pinjam talam.rumah Melrose nak wat plaks =D

aKmA said...

heh, light..tengoklah siape masak??tu pasal tengok dlm gambaq pon sodap..hue3!!

owh pinjam talam??bley2!!nikmat hidup berjiran..jemput2..nanti bli satu lg talam kami ajak melrose makan plak naa..hehe..

tunggu~

Anonymous said...

huh..tulang2 pun hampirrr habis...jin mana lantak nie??

aKmA said...

jin mana??bela jugak jin, tapi identiti rahsia..cuba cari antara kami siapa jin itu..kui3~

*orang notts bila nk buat COOL??*

hue3~