Saturday, December 13, 2008

:baca dengan tenang:


telah ditag oleh OB..soalan macam nak kasi saya pengsan 2-3 hari baru nak sedar ja..alahai..
penat membuat "urusan bahasa" saya beralih untuk membuat tag OB ini dengan bahasa yang simple..penat jugak memikirkan ayat, sudahlah penulis kurang pandai Bahasa Melayu..huhu~

ok2, here it goes~


5 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda

serius!!saya kelu menjawab soalan ini..perlu merenung pada diri..terasa tidak layak dicoretkan apa2 ciri untuk l***** i***** saya..saya juga kurang sempurna, terasa kejam untuk mengidami.. tak ker?namun saya listkan sahaja sebagai guideline bagi saya sendiri untuk menjadi sepertinya..ah, janggal bercakap pasal ini..huhu atau hehe??

· hatinya memahami islam
·
pandai masak, kot
· menjadikanku sayap kiri perjuangannya
· menuntunku ke jannah Kekasih kami (terasa diri hina)
· menyayangi keluargaku


5 Wanita/Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup

· Perokok
· Peminum arak
· Mat rempit
· Kaki judi
· Munafik

Saya yakin. Semua tidak mahu lelaki begini.


5 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Minati

tangguh soalan ini di suatu masa nanti boleh, OB??yup, suatu masa nanti..=)


5 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda

OB, sampai soalan ini, termasalah hati pulak jawab soalan-soalan anda..hu3!!ok2, saya jawab sikit..

*Al-Hambra
*Makkah
*Musolla As-Saad

(maaf ini memang tempat indah buat saya..hu3~)

bakinya, nanti fikir lagi..tangguh juga soalan ini di suatu masa nanti boleh, OB??


5 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia

OB, sakit kepala fikirin jawapan untuk soalan-soalan OB ni.. kalau biarlah rahsia boleh??ha3!!kerana sesuatu yang ISTIMEWA itu payah sekali untuk dicerita dan dikongsi bersama..ngeh3~


Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda

Menjadi Diriku – EdCoustic

lagu

lirik

Namun, kubiarkan laptop yang mendendangkan lagu itu..erks??tetibe peliks pada diri sendiri apabila berbicara perihal ini secara eksklusif..hohoho!!


Rakan Yang Anda Tag Dan Mahu Mereka Buat 5 PERIHAL Ini. Wajib!!!! Mereka Perlu Diberitahu Akan Hal Ini..

Tidak mentag sesiapa.


~biarkan rama-rama itu terbang~


akhir kata, jangan speku cik rumah ini..=)


10 pEsAnAN:

Anonymous said...

hah tu, ciri lelaki idaman tu.,
nak pandai masak ni.,
ape kes ni..
isterinye tak pandai masak ke..? haaa... kantoi di situ..keh3

aKmA said...

adui anon~

tidak2!!diri sendiri telah pandai skit2 masak ni..he2!!perlu pembantu di suatu hari nanti..tidaklah dia hanya duduk menelaah newspaper dan sebagainya..*sama2 masak kan sweet??*..argh, ape aku ckp ni??huhu~

mmg sy prefer utk yg pandai masak..nanti saya sakit ataupun tak berkemampuan pandailah die mengurus sendiri perihal makannya, minumnya dan tidaklah sy risau "a***g tak makan lagi kan??"..dan akhirnya sy berasa bersalah kerana 'tidak melakukan tanggungjawab'..lagi pula, bolehlah die masakkan utk sy yg sakit kala itu..ngeh3!!
logikkan??

konklusi dr penerangan,
#saya pandai masakla anon!!hehehe~
#byk kebaikan yang diperoleh jika kedua-dua belah pihak pandai masak..=)

lagipun, sy ade mention di awal kenyataan,
"namun saya listkan sahaja sebagai guideline bagi saya sendiri untuk menjadi sepertinya.."

menjawab soalan??harapnye~=)

Anonymous said...

erm..

ciri lelaki idaman tu..

imam masjid negara takde ke?

ehek2,,.

aKmA said...

huwaa..~

tidak, telah muhasabah kembali diri..ternyata terlalu kejam untuk memilih imam masjid negara sedangkan diri sebegini rupa..

imam masjid negara sudah hilang jauh dr pendangan..biar menjadi sejarah yg x berulang..

erks, mcm mane tahu sy nak imam masjid negara dulu ni??anda mengikuti blog sy ye??(unsur perasan tertimbul secara tak sengaja..he3!!)

Anonymous said...

acecey akma..calon2 pilihan plaks..

vote for akma
-pandai masak
-sweet
-NICE!
-cute
mmg sesuai untuk menjadi calon isteri solehah r..~

cuma satu jer..masih belum mendapat aura agar disayangi kanak2..hehe~

aKmA said...

ececeh~

macam kukenal sahaja insan ini..terimas atas promosi..ngeh3~

anda pon ape kurangnya
-disayangi kanak-kanak(diriku terbuang..)
-pandai masak roti canai(ahaks)
-NICE!!(sudah pasti sebab partner..)
-ayu(selalu pakai baju kurung g royal..ngeh3!!)

so voters, undilah light (oppss)~

Anonymous said...

nih guest dh dtg ni..

nyny dh bg permission kan..

hurm, so jz reply kt sini je la yer? kt shoutbox tkut open sgt pulak..hehe..ok, thanx ya...

Anonymous said...

apa ni kak akma.. sporting ting ting la.. huhuh.. xpe2 saya faham.. soklan ni pun saya dapat dr orang lain.. saje je... nak test kak akma..

aKmA said...

ob~

inilah jawapan paling sporting tahap tengteng!!ngee~

memang soalan ni lagi hebat dr menjawab further cik OB..waduh, sukarno sungguh soalannya..hue3~

nways, trimas atas tag..
(berpeluang jua menyatakan hasrat untuk seseorang yang pandai masak..oopppss!!speku lagi!!)

aKmA said...

to guest~

guest2..anda kurang bernaseb baek..nyny sudah nanges..keh3~

hah, g pujok nyny cepat!!hue3~

[baru beberapa jam lepas kasi link si nyny..naseb anda lah tidak sempat melihat link ittew..jsngan nanges!!]

cuba lagi guest!!=)