Saturday, December 13, 2008

:random pictures:

hari ini hari sabtu..pergi open house aidiladha bersama warga-warga belfast yang laen di MORTON (ala-ala hall) untuk menyambut nya..malaz nak bercerita, tapi marilah tengok-tengok picture sikit yang terpilih..hehe~


akiff di pangkuan ibunya..besar botol susu budak ni..first tym jumpe..ngeh3~


kak lyda dan akiff..lihat dibelakang picture ini..sungguh ironi ade lampu liplap jugak..hahah!!hiasan untuk krismas sbenarnye..pinjam sikit pakcik-makcik MORTON!!


azam yang statik..saya pon tak tahu boleh dia berdiri di tempat yang sama without kaki bergerak ke ape dalam masa yang lama..fuh3~tahniah azam!!anda ada magic..


dari belah mane tak tahu (memang fail kiri kanan), wal dan anak kak jaja (bukan anak wal tau!!), penulis dan azam, dan mami usrah kami kak linda, ummi azam..azam memang gemar barang-barang elektronik ni..seminggu lagi due date buat kandungan kak linda..semoga dipermudahkan urusan..azam, dapat adik baru!!acik2 pon dapat..hehe~


athirah dan umminya, kak hajar..comel kan??memang, memang..macam kechumelan penulis..kalau die malu lagi chumel!!hehe..jangan tak tau, athirah ni pandai buat muka malu-malu jugak..=)


dari suatu sudut itu..eh, akiff??selesa ke di pangkuan acik wan tu??hahahahhaha~


bergambar bersama kak neri (kakak kek coklat dulu tu..), atiqah, kak linda lagi (mami usrah) dan penulis..eh, makcik!!tak buhsan ke purple aje..aiyoh!!


kak lyda dan akiff, anaknya..atiqah dan athirah, bukan anaknya..amboi tiqah, sibuk nampak??ngeh3~

makan banyak waktu ni..aduih, daging kambing!!anda mendugaku..balek, pengsan tak sedar diri sebab pening-pening lalat makan daging kambing..waaa, kambing maafkanku..nanti anda saya tak makan lagi..(semoga)

habes gambaq..maaf, saya berminat ambik pic budak-budak kecik jer..hehe!!

Firman ALLAH:
"Dan diantara tanda-tanda kebesarannya ialah Dia menciptakan kamu dari tanah, kemudian tiba-tiba kamu menjadi manusia yang berkembang-biak.."
[Ar Rum 30:20]


5 pEsAnAN:

NuRuL AtiQaH said...

haha..sibuk dgn athirah..
geram tgk dia, sgt comel!!!!
tringat adik2 kandung kt M'sia yg comel jgk..hahah ;p

Musafir Kelana said...

salam...

pening jugak makan daging kambing?

apesal tiru aku pening2 pas makan daging kambing? Propa sangat kan...

Akma...ni maknenye kite ade simptom2 darah tinggi! Matilamak!

aKmA said...

to atiqah

ceyh3, pulaknye mention "adik2 kandung di M'sia yang comel2 ittew"??hahaha~

baeks~


to pali

aduh pali..ye ker??aku mmg dr dulu lagi pening makan daging kambing..tapi aku ignore aje..tadi makan byk jugakla..aduh, harus aku jauhi kambing2 ni..

maaf, aku x propa sesape pon wahai ustaz..aku mmg pening makan daging kambing..huwaaa~

pali, nak wat camne ni untuk menghilangkan??huk3..

Muizz said...

salam


ramainyer budak2!!!!

aKmA said...

ye, muizz~

memang ramai bebudak kat cni..he3!!kami postgrade ungrade selalu kumpul same..tu pasal mcm ramai yg berkeluarga sudeyh di dalam pic..dan ramai kanak-kanak riang~

=)