Thursday, December 18, 2008

:dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi:

nak cakap dulu, first time tajuk entri panjang..ok, itu sahaja..sambung~

bakal menghibernasikan blog buat beberapa ketika selepas ini..saya tahu ramai yang akan membuat protes atas ketidakupdatean blog ini atas alasan,

"eh, blogspot kan ade perkhidmatan untuk update ikut tarikh tu??updatelah, updatelah.."
dialog ikhlas mungkin nanti salah seorang pengunjung setia blog saya..(anda bajet ya penulis??)

jika suka, saya update before isnin ini..update pasal ajah ke belfast nak??ajah mesti nak jer..naseblah ade kawan macam ni..redha je lah~



ISNIN, 22 Disember 2008:
bakal ke PUISI untuk bersajak (ah, rindu bersajak!!)..jadi kerana PUISI ada kaitan dengan sajak, kupilih destinasi ke Killarney dari ke Scotland for PMS ataupun FUIYO di tutss, alamak tak tahu!!ini keputusan muktamad saya untuk winter break, PUISI!!Perhimpunan Ukhuwwah Insaniyyah Seluruh Ireland..yeah, tak sabar nak tambah ilmu!!(erks??)


JUMAAT, 26 Disember 2008:
akan terus melangkah dan berjaulah ke Turki dari dublin punya airport..Turki, Turki!!tunggu iya!!bakal mempotretkan banyak 'lukisan-lukisan' Sang Pencipta Alam..insyaALLAH balek nanti akan diberitahukan akan pengembaraan ini..maka, setialah menunggu diriku balek dengan selamat!!doakan perjalanan kami selamat ya kalian semua!!=)

amaran lembut: jangan pesan apa2 tau!!ha3~


~sekadar hiasan..diletakkan kerana menyambut setahun berakhir Bakti Kenyalang 07..trimas buat keluarga pakcik Hashim..alahai, lama sudah tak ku kontek family ini..hu3!!sekeluarga angkat dengan afiqah, anas dan nurman~


bakal balek semula ke Belfast tahun hadapan, iaitu pada 1 Januari 2009..lama juga ni, kan??tahun hadapan gitu!!emm, tapi nak buat macam mane, saya malaz nak otomatikkan ke'publish'an saved entries..sungguh ironi (lalalala, nak guna jugak!!maaf, econslover!!)~

selepas berjaulah pun saya bakal sibuk menelaah untuk exam yang bakal tibe on 14, 16 dan 17 Januari nanti..maka, memang sangat horror ketidakupdatean saya nanti..hilang peminat ni..haha..ade sesape nak tolong saya update??kalau ade yang nak tolong, boleh request by email..email saya ada di sebelah atas tin jerit..serius ni!!ngeh3~

merasalah blogku tidur sebentar tanpa cik rumahnya..rehatlah blog, rehatlah..nanti on 5 januari saya pasti akan terjah anda!!erks, 5 jan??emm, canteq!!cari-cari, kenapa mesti 5 januari sebagai tarikh wajib mengeblog??tahu??

sape tahu boleh request ole-ole dari Turki!!!jangan pesan jasad Kamal Antarturk (ejaan betol ke??) sudahlah..tarikh tutup:22 Disember 2008 untuk menyatakan jawapan..


~gambar tutup tirai..disebabkan post-post sebelum ini "lebat" dengan gambar-gambar budak kecik, inilah gambar yang terpilih dari file picture saya, juga budak kecik untuk cukupkan syarat: entri mesti berpicturekan budak kecik..heh??~

esok tiada kelas..tapi sebab tak pandai maka saya nak mengadakan kelas itu..harap-harap minah-minah salleh dan mat-mat salleh kurang di Emeleus Lecture Theatre esok atas ketidaksabaran mereka menyambut Kerismas..nak hujankan soalan pada Professor Hibbert..hue3~
[edited on 20 disember 2008: tidak juga ke emeleus kerana tido terlajak!!kah3..rasekan~]

sekalung trimas buat rakan-rakan yang sudi menyinggah di teratak buruk kami..mode sekarang, penat layan tetamu mainland..terimas, terimas!!


2 pEsAnAN:

Anonymous said...

hehey!
goin to turkiye eh. cool! aku pun lom sampe cya.. huhuuu:(
on holiday ka tok?
have fun on your trip!

aKmA said...

thanx kamen..

baru sajo bercuti hari ni..huhu~studyku!!huwaaaa~