Tuesday, December 02, 2008

.:tutorial:.



mari belajar HTML code..yang sudah tahu ambaikan post saya..saya belajar yang ini pon dari cik alia, syumul 07/08..mari2!! terutama buat econslover..=)

untuk menghasilkan ini

saya sangat CUN!!

kod awal: <, s, >
buang koma dan tiada jarak antara 3 elemen
(<, s dan >) itu..

kemudian tulislah: saya sangat CUN!!
tiada jarak antara elemen '>' (elemen paling last di atas) dan word 'saya'..faham ke??hu3!!

lastly, kod akhir: <, /, s, >
juga buang koma dan tiada jarak antara 4 elemen itu..


untuk lebih faham..

saya sangat CUN!!anda KURANG CUN..

soalan: diminta pelajar hanya meng'cross'kan ayat 'saya sangat CUN!!' sahaja..

jawapan: <,s,>saya sangat CUN!!<,/,s,>anda KURANG CUN..



emm, econslover faham??maaf, tak tahu cara untuk 'tak aktifkan' kod-kod itu tanpa koma dan jarak di sini..hu2~semoga faham..boleh refer balek bahagian shoutbox utk memahami..

pertambahan widget 'nuffnang'..sila klik untuk sadaqah ok!!=)


~teka siapa beliau??~


gambar2 adalah cetusan kreatif dari saudara Nabil..bakat disalur untuk mengenali ciptaan ALLAH..alhamdulillah..subhanallah, canteq!!=)..klik NABIL untuk melihat lagi hasil kekreatifan beliau..



0 pEsAnAN: