Tuesday, December 02, 2008

.:alhamdulillah:.


dengan rasa syukur, saya melafazkan bahawa, 'laptop saya kembali sihat..!!'..alhamdulillah.. emm, iman macam mane pulak kan??semoga terbit kerisauan dalam diri untuk menyedari kesihatan iman masing-masing..pesan pada diri yang mudah lalai..hu3!!

selepas bercuti blogging hari tu, entri saya pendek-pendek je kan??wah, bagus2!!kesian pulak pembaca blog ini asyik membaca entri panjang berjela, tapi kurang motivasi..kui3!!dan saya pon rase macam nak stop menulis entri ni..ha3!!

hari ini laptop saya sihat, tapi perut sakit dari pagi sampailah sekarang..salah satu cara ALLAH untuk saya mengingatkan DIA ni..syukur~

"Wahai orang-orang beriman, mohonlah pertolongan (kepad ALLAH) dengan sabar dan solat. Sungguh, ALLAH beserta dengan orang-orang yang sabar.."
[Al Baqarah 2:153]




0 pEsAnAN: