Tuesday, February 17, 2009

entahlah

sebenarnya lama sudah saya memendam rasa ini..ingin saya jelaskan di sini, blog saya tidak terlalu mementingkan bahasa..saya tidak boleh menjadi skema sekelip mata..ditambah pula saya memang kurang pandai dalam Bahasa Melayu..harap pengunjung memahami..

tapi apa yang boleh saya buat, saya tidak mahu terlalu banyak menggunakan singkatan perkataan seperti "yg" dan sebagainya..setakat ini, itu sahaja yang boleh saya lakukan..maka, mohon pada semua jangan bebani saya dengan isu bahasa..percayalah saya juga mencuba menggunakan bahasa yang betul..

entah, tetiba bosan dengan isu bahasa..kalau boleh, saya nak aje jadikan blog saya ni berbahasa sarawak..habes cerita..ade sesape nak halang??seronok lagi berbahasa ibundaku..namun, atas dasar keprihatinan tiada jualah saya meletakkan bahasa sarawak sebagai bahasa utama dalam blog saya ni..


seronok lagi berbicara pasal makanan..hehehe..rindunya ikan Turki ni..=(


sekadar luahan peribadi..abaikan andai tiada manfaat..


yang berkerut,
akma~

0 pEsAnAN: