Monday, February 16, 2009

saya pun tak tahu saya cerita apa

emm, memang terasa lamanya tidak bercerita di blog peribadi ini..sungguh cepat masa berlalu, sampai tak sedaq dah nak balik Malaysia dah tak lame lagi..heheh~kakak dah kasi message dah hari tu, tanya bilakah diri ini nak balik..huhu!!untuk tika ini saya tak beli lagi tiket..terasa malas nak usha-usha tiket..kalau lah ade yang nak sponsor tiket balik, fuh bahagia amat rasanya..tapi malangnya, tak mungkin akan tercapai impian ini..huwaaaaaaaa~

masih dalam dilema..terus balik ke kuching summer ni atau menyinggah sekejap ke kolej kesayangan kerana ramai sangat yang menanti diri ini muncul di sana...especially kartun dan syudep tu..hahahha!!syudep, sediakan makanan yang banyak untuk beta ok!!hihi~buat kartun, kumpullah cerita-cerita sensasi anda tu..hari tu memang gelak sampai krem pipi tau!!tak habes gelak lagi ni...hak3!!bile nak buat next meeting nih??ngeee~


MOC yang sungguh emosi..sayaberbaju pink..ish3, ingat kembali 14hb Februari 2008..kalau ada yang rajin, silalah menjenguk entri saya bertarikh ini..hahahah~


ketika ini juga lagu chenta di blog kim sedang berkumandang..aduih, apa kes pulaks la puan kim ni letak lagu-lagu chenta ni..kan dah terkenang "memori silam" dah ni..puan kim sila tukaq lagu laen!!selamat pengantin baru pon boleh gaks..hue3~namun, terima kasih kerana entri "sarawakian" itu..hihi!!

dan akhir sekali, saya dapat rasakan idea menulis saya semakin berkurang..arghhhh, nak pindah tumblr lah!!(apa kaitan??marah alia kang~)..cerita PUISI tak tercerita sangat, cerita TURKI lagi, cerita Galway lagi, cerita kampung halaman banjir lagi, cerita itu ini lagi (perlukah bercerita semua ini??hehe)..nak kata busy, takdelah sangat pun..huhu!!apalah yang sedang dibicara di hati ini entah..huhu~

tiada yang nak tag saya ker??nak buat tag selama-lamanya lah kalau macam ni..barulah ade benda nak update..hahahhaha!!


ayah saya, mak saya, adik saya..seronok tengok mereka beraya..huhu~


rina yang terasing..aduih, awat hijau amat ni??baju hijau, dinding pun hijau..suka ya??ngeh3~


mereka berdua adalah anak sedare saya..amnan dan rina..=)


yang sudah tidak pandai BM,
akma~

0 pEsAnAN: