Friday, March 20, 2009

Utusan ke Mangga?

memang agak tak munasabah semua ni..best lagi baca harakahdaily.net dan yang sewaktu dengannya..adeyh-adeyh utusan, buat apa ni??takde berita dah ek??kasihan2..terima ajelah dengan suratan dan kebetulan di Utusan Malaysia ni..begitulah ceritanya andai manusia sudah tidak tahu membezakan keperluan dan bukan keperluan..[makcik, you should learn from this!]

klik sini
[berita muka depan nih, jangan main-main!!]


lagi faedah link ini
[untuk balance kan bacaan kerana dah terbaca benda lagho kat atas tu..huhu]

Malaysia wake up!!Banyak lagi isu kita boleh kupas, setakat selebriti ke PLKN nak buat ape??Ampun, hentak kepala kat dinding la macam nih..huhu!!
ok, banyak lagi benda nak kena buat..yeah, hari ni test!!sukeeeee...=)


~rina dan amnan terpilih untuk ke PLKN pada usia 2 tahun dan belum setahun lagi..hah, itu baru saya boleh terima jadi berita muka hadapan..hohoho~


yang tak sabar nak balik Malaysia summer ini,
akma~

2 pEsAnAN:

Haq Mohaidin said...

aku lalu kedai surat khabar dan ternampak muka dpn utusan, dan aku mencarut secara tak sngaja. aku rse utusan dah tak ada modal nak ampu kerajaan, keluar lah mende2 bodoh




kalau cover majalah mangga aku xkesah sgt

aKmA said...

heheh..samelah haq mohaidin..

apelah kerajaan nih, pastu banned haraqah plaks, kan??heheh..


haq, akak x pandai 'ko aku' ngn kamu...hehhe