Wednesday, May 06, 2009

perasaan mengundang ketidaksabaran


mohon izin untuk bersenam di blog sendiri..=)

mood sekarang:
tak sabar nak balik rumah cepat-cepat, that's why ubah plan yang dulunya macam nak singgah musolla before balik kuching tak jadik..rindu family lagi kuat dari rindu musolla..walaupun mak membenarkan saya melawat kolej sebelum berangkat ke kuching, namun mungkin Allah gerakkan hati untuk saya terus balik ke kuching by the time sampai di KLIA..thanx kakak sebab belikan tiket ke kuching..=)

tak sabar nak ke cardiff..mungkin ramai yang cakap semangatnya saya ke cardiff lagi dan waktu ke cardiff tu mungkin sibuk nak packing [pindah rumah, packing nak balik], tapi sempat merayau ke cardiff..emm, insyaALLAH saya ke sana bertujuan..rindu dengan suasana chalet mungkin..teringat kak sal..kak sal, rindu~insyaALLAH, 2 jun-5 jun saya bakal berada di cardiff dan 7 jun plak bergerak ke London..esoknye fly ke Malaysia..yahooo!!9 Jun insyaaALLAH sampai di KLIA..doakan keselamatan dan kesejahteraan perjalanan kami berenam, saya, wan, farahin, che nad, tykah dan ili..=)

tak sabar nak dapatkan rumah dengan segera..entah berapa banyak rumah dah kami view, tapi tak jumpa yang berkenan di hati..ade sahaja yang tak berpuas hati..at last, buat rumah sendiri lah gamaknye..hehe!!insyaALLAH kami berempat, saya, farahin, wan dan atykah akan dudok serumah..doakan misi pencarian kami berjaya..letih dah nak view rumah nih, tapi best sebab boleh masuk rumah orang putih yang pelbagai reka bentuk..hihi~

akhir sekali, tak sabar nak menyambut kedatangan adik-adik KYUEM ke UK..kurang seminggu lagi A-Level..dan beberapa bulan lagi akan ke UK..mira, nanti ke Turki same2 yer..akak tak tahu bila akan jumpe korang lagi nih since plan ke kolej pon bulan Ogos nanti untuk SOP..masa tu kalian takde dah kat kolej..sedihnya~tak pun, saya lawat kelantan lah tahun nih..hihi!!ajah, boleh tumpang tido kat rumah??makan takpe tak sediakan, saya ade kinder bueno..hehe~

yang bersenam seawal jam 6 di blog,
cik akma

3 pEsAnAN:

Anonymous said...

salam

akhirnya ko tukar jugak font yang kecil tu...~

aKmA said...

wassalam..

awatlah p komen yg tu..ceyh, x kena langsung dgn artikel..sabor je lah..

baeks, akan dipertimbangkan permintaan tuan..[macam tahu siapa..hehe]

Anonymous said...

tak sabar nak ade rumah xx sniri..

(u should include this in the post juge)