Friday, June 19, 2009

boleh lah..

Dari selasa sampailah rabu, saya try check result dah muncul ke belum. kelihatan masih belum ada apa2 perubahan di database. owh, mungkin budak maths lambat lagi keluar result kot, bicara hati. khamis, simptom malaz nak check sebab takde perasaan. biarlah esok-esok.

Petang tadi saya check lagi. owh dah terisi markah modul2 semester 2 saya. entah2 semalam dah keluar. satu demi satu saya perhati, perlahan-lahan saya scroll hingga bawah untuk tengok markah ketiga-tiga modul saya sambil menutupi sebelah mata dengan telapak tangan. Aih, pelik!!Dan, emm~

Cik tina, pasni saya emelkan result saya. Sahabat KPM, jangan lupa emelkan Cik Tina result kalian. Kalau tidak, kebulur lah korang takde biasiswa masuk. Pasal result saya, majoriti as expected. Paper Statistik, paper Keliwon saya semester kedua yang lepas. Walaupun boleh dianggap bolehlah, tapi menjadi kayu ukur untuk saya teruskan dengan modul ini atau tidak untuk tahun kedua kelak.Untuk 2 paper yang lain, alhamdulillah mencapai target.

Akhir kalam tahkim, terima kasih kepada yang mendoakan. Terima kasih. Ada sesuatu yang ingin dikongsikan bersama. Namun biarlah isu ini reda sedikit dahulu. Kelihatan ramai pula blogger yang membicarakan halnya kebelakangan ini. Takut ada yang muak padahal apa yang ingin saya kongsikan ini ringan-ringan sahaja. Isu khas saya dan famili saya. Adeyh, macam-macam.

p/s:itu pun kalau saya ingatlah nak update pasal ni. lately, sering lupa. pendrive penting pun lupa mane letak. kot-kot hilang. sudahlah hal-hal SOP, hal-hal penting yang lain pon dalam pendrive tersebut. Moga dipermudahkan urusan nak gali balik dokumen2 penting. huhu.

3 pEsAnAN:

aina_jihan said...

alhamdulillah.... soalan maut dapat juga diredah....;)
boleh puasa dan beraya dengan aman...
;)..

baby pearl said...

tahniah achik akma dan rakan-rakan...Jangan bolehlah.. pastikan cemerlang... kerana 'umat islam harus cemerlang'!!

aKmA said...

to kak neri

alhamdulillah soalan itu..adeyh!!tak redah kot2 nye..haha


to baby pearl

hehe..insyaALLAH kak..paper keliwon je sdey ckit..hoho~