Sunday, June 14, 2009

internet lembab, saya semakin malaz

saya sudah memiliki akaun facebook..maka yang memiliki facebook boleh lah add saya pada bila2 masa..search saja, Norakma Dinen, pasti jumpa..saya malaz dah nak add sape2 dalam masa terdekat nih sebab internet tak berapa laju, ditambah pula kerja tertangguh yang sangat banyak..perlu berkejaran dengan lajunya!!maaf pada mereka yang terlibat [ala2 ayat kak dayang dalam latest entrinya..]..email pon masuk hari nih dah 2 hari tak bukak..

gambar ade tapi malaz nak upload..agak lembab pencapaian internetnya, maka dengan itu saya diserang penyakit malaz yang bertubi-tubi..kalau kerja saya siap, saya upload gambar, tapi itu pon kalau saya takde penyakit tu dah..kot2 dikuarantin lagi..argghhh, biarlah blog saya buhsan, dah memang buhsan pon nak buat macam mane kan??=)

walaupun sudah memiliki akauan facebook, namun ada sesuatu di friendster yang tiada di facebook..tapi tak mengapalah, hidup perlu diteruskan..mungkin penglibatan saya di facebook membolehkan saya bertemu dengan rakan-rakan seLumbaKuda, seSainsKuching, seMatriksLabuan, seKYUEM dan sewaktu dengannya..

insyaALLAH dalam masa terdekat saya akan belajar memandu..adeyh, macam takut la pulaks since kayuh basikal pon tak pandai..ni kes betul2, kalau tak caye tanya kak dayang..harap2 ketidakpandaian mengayuh basikal tidak memberi kesan atas kelancaran saya belajar memandu kereta..tak kan, tak kan??atas desakan rumah yang terlalu jauh dari bandaraya kuching membuatkan saya berkobar-kobar untuk belajar sebab nak jumpa kawan lagi, jalan2, ke rumah sedara dan semualah..hik3!!

masanya untuk mengundurkan diri..doakan penyakit malaz saya beransur pergi!!shuh shuh shuh..!!

5 pEsAnAN:

wal said...

salam akma..
hmm..mungkin bukan pemyaki malas..
tapi jetlag yg x habis2..
heheh.. nway, bile nk start belaja kereta nye?
all the best ya.. hehehe...

Fairosza said...

dah nak cuti sem..yea..

Pacat said...

heh, fairoza pun komen blog mak cik akma.. hohoho..

eh mak cik, mana janji manis mu utk jadi org yg xde facebook di zaman milenium ni??

daku juga akan totap setia dengan friendster yang bes.. (walau dikatakan kolot).. haha

aKmA said...

to wal;

belajar start ahad nih..huhu~wow!!nak jetlag seminggu tapi dah habes seminggu..carik reason lain jap..hehe~


to fairosza:

iyer fairosza..=)


to pacat:

adeyh, mengapakah soalan itu berbaur peliks??kui3~terpaksa berfacebook ats komitmen kerja..hehe!!siasatan terus berlaku..yeah!!tapi setia gaks ngan frenster..huhu~

Kak hanie said...

Salam kak akma..
tak tau plak kak hanie, kak akma tak pandai kayuh beskal hehe.. meh kak hanie ajar meh.. sbbnya Adam semenjak dua menjak boleh berbasikal tanpa stabilizer ni, bukan main panjang kaki dia bebasikal petang2...hehe.. rasa macam bujang la pula dia sekarang ni.. salam sayang dr belfast... uwaaa kak hanie pun tak sabar nak terbang balik 1st of july ni huhuh