Tuesday, June 16, 2009

mengarang ketika mengalami pelbagai emosi

~ini wajah terbaru amnan..pendiam, tak selalu nanges..bagus2!!~



~seronok melayan karenah makcik nih..mengade banyak~



~ish, ish, ish..memang sukar dikawal kalau tengok kamera..saya tak ajaq yang pasti..haha~



~saya pasti dah besaq nanti mesti die malu tengok diri die sendiri..hehe~

saje je nak letak gambar cik rina nih..alahai, semakin gediks!!bukan salah saya yer...haha!!sangat banyak perkara nak diceritakan..tapi tak tahu nak mula dari bahagian mana..cemburu pada cik ajah yang sekarang berada di kolej, rindu adik-adik KY, rindu nak lawat musolla, semualah..hajat hati memang nak pergi kalau dekat..namun, ternyata takkan kesampaian dek kerana kejauhan ini..sedih!!

buat mira, kalau tak dapat jumpa di WOW mahupun MOC, kita jumpa kat KL Sentral pon ok gaks..hihi!!bulan 8 ni, insyaALLAH saya akan berlegar-legar di semenanjung sana..kite keluar jom!!saya belanja, nak??heheh~tak dapat di Malaysia, kita jumpa kat UK ok!!ameen~

tahun lepas, saya yang sibuk-sibuk packing nak keluar dari kolej, tak sangka cepat benar masa berlalu, kini giliran adik-adik KY pulak..apa-apa pun yang berlaku selepas ini, sentiasalah hubungi saya ye!!rindu nak gelak habes-habesan ngan korang nih, tengok kartun nanges, yana nanges..yana, jangan lari masa wida' lagi tau!![teringat kat yana yang buat-buat bizi sediakan makanan tym wida' senior dulu padahal lari dari kitorang..hehe!!]

kalaulah saya punya keberanian nak bagitau kat family nak pergi kolej esok, memang dah kestau dah..tapi saya yakin dan pasti, keinginan saya hanya tinggal sekadar keinginan sebab baru balik dah nak terbang lagi..tak mungkin, tak mungkin..


mira dun worry, I'll make an effort to meet you, insyaALLAH..=)

untuk wal yang bakal terbang esok, jalan elok-elok..mesti rindu nak makan tengah2 malam ngan wal..bye, wal!!huhu~

to kak dayang, ingat gik sik kitaduak mujuk Papa Chew g tanjung malim waktu nak dekat Award's Day??hahah..lelah alu berpujuk nya..alulah sidak eica ikot sekali..kesian Papa Chew...apa ndak dipolah nya kinek tok, kah??huk3~



4 pEsAnAN:

wal said...

wah....rindu bangat nie..
kene p sarawak ke?
hehhe... akma,kita makan malam2 kat kY nnti ek..
haha.. doakn perjalanan wal selamat..
take care akma..
salam..

semenanjung said...

rajin2 lah melawat semananjung yang best itu.

aKmA said...

to wal:

jomlah g sarawak..hihi!!aduih, makan yg xde panas2 kat microwave lah kot klo gitu..tym ni mesti wal dah berangkat pergi ke airport..selamat sampai..=)


to firdaus;

emm, bestlah sangat..insyaALLAH nak menetap teruih tym keja nanti..kui3~

aina_jihan said...

wahai cik akma....mengapa ada pelbagai emosi..? susah hati tidak dapat ke kolej ker...? tk pe...kita buat cara yang lain...;) buat setakat mana yang kita mampu tetapi yang paling baik...! betul tak..?
;)