Wednesday, July 22, 2009

rutin harian

~pakcik saya~


sempat lagi nak blogging nih..=P


sabtu nih plan nak jumpa member lama..lama deyh tak jumpe..harap ramai yang datang..klo tak, dengan sue seorang ajolah..famili ke kuching sabtu nih, jadi ade kesempatan nak jumpa..hehe~banyak gaks keja nak kena buat sekarang, tapi banyak gaks keja tak terbuat..miahahaha!!ok, chill2..tak suke kerja dalam keadaan tensi..nanti cepat tua!!suami still nampak mude, saya dah nampak tua, oh no!!..gurau ja!!=P

balik semula ke rumah setelah seminggu di kanowit sana merubah rutin harian..jarang dapat dudok depan laptop sangat..anak-anak banyak karenah..tapi kadang2 saya jahat gaks..walaupun amnan dan rina nanges saya buat tak peduli gaks..hehe!!

mulalah rutin membasuh berak, pampers2 kena tukar, layan diorang main, tidurkan mereka..waduh, kadang2 macam tak sanggup nak kahwen kalau kepenatan begitu[baru buat sedikit..huhu]..naseblah mak masih pegang kuasa veto menjaga..kadang2 saya tak buat pon basuh2 stuff..miahaha~kakak dan abang ipar ke sekolah untuk mengajar kalau weekdays..terpaksa berpraktikal menjaga budak, kan??

takpelah, nak tak nak kalau umur panjang, benda ni pon akan dilakukan jugaks satu hari nanti..cumanya masa tak tahu bila..lagi banyak tanggungjawab, lagi banyak benda nak kena buat dan lagi-lagi..kalau basuh berak, tukar-tukar lampin pon tokgheti dan malaz, jangan pikir nak berkeluarga daa..yer dak??=P

ok, bye bye bye~


~makcik saya~

1 pEsAnAN:

JHaZ KiTaRo said...

salam dari pelajar di bumi eire.. blog hopping.. :)