Monday, July 20, 2009

semoga bahagia

~amboi ana, pandai posing!!aduhai~


semalam ke bengkel memandu..tapi hampeh..cikgu macam ngelat ja..for 3 hours tak buat pape..suppose to belajar basic things about cars tapi cikgu itu biarkan saya tunggu satu jam di sekolah tersebut manakala dia pergi ajaq student lain memandu..tak ke peliks tu??

and another 2 hours, after dia dah ajaq student tu dia bawak saya ke pasar serian semula untuk jalan2 dan habeskan masa, nanti dia ambik saya balik, bawak ke sekolah memandu itu semula untuk cap jari kehadiran..tandanya dah selesai 3 jam berbengkel lah kiranya..ya ampun..tak masuk akal langsung deyh..menipu ja..

saya pun satu hal..diam ja tak cakap pape..boleh adu kat JPJ tak kalau macam ni..memang banyak kali gaks buang masa dengan berkursus dan berbengkel nih..harap2 masa latihan nanti diorang amanah, kan..ke, saya yang tak amanah sebab tu berlaku perkara2 ini kepada diri sendiri??hua hua hua~

emm, kazen rapat saya kahwin dah minggu lepas..sekarang nih, tinggal di sabah plaks ikut suami..cepat sungguh masa berlalu..memang tak sangka lah dia ni kahwin dalam masa terdekat nih..lepas nih, tak dapat lah nak jumpa selalu [dulu pon tak dapat gaks sebab diriku yang selalu merantau..huhu]..

semoga bahagia rumah tangga yang baru dibina sampai ke syurga..ameen~=)


~bukan 2 orang mempelai keciks ini yang kahwen..haha!!kanak-kanak sekarang, tau2 sudah..ana yang sudah gemuks dan faris yang memang gemuks..tante nak ikut gemuks gaks!!yeay!!~

1 pEsAnAN:

aina_jihan said...

o0h...cousin ker yang kawin...status dalam fb mcm mengelirukan...tsk tsk..anyway tahniah kepada cousin..moga berbahagia hingga ke syurga... ;)