Sunday, April 25, 2010

cerita bercampur baur



poster hodoh!saya tak tahu nak kasi ke tak kat AJK Promosi MOC kat KYUEM tu..


Sekarang bos banyak suruh saya buat itu buat ini untuk MOC..Tapi saya seronok sebab ada kerja..hehe..kalau tak memang banyak lagi benda tak bagus saya buat..walau sibuk pun, saya masih ada masa buat benda sia-sia..jadi, bila ada kerja ni saya suka..T_T..walaupun tak akan pergi MOC, sedikit sebanyak bolehlah membantu dari jauh..

Tapi kalau weekend ja mesti saya tak produktif pon..plan macam-macam weekdays, tapi entah, macam tak gerak ja plan..Hairan kan, rancang je, pastu tak buat..baik jangan rancang, tido lagi bagus!tapi, tengok atas meja ni beratur senarai yang perlu dibuat..huhu~

Btw, sebut pasal tido ni kan, adeyh2, kadang-kadang tido tak ingat dunia. Lepas Subuh ja tido balik...tapi takpe, kan?Sebab sekarang Subuh pukul 3 lebih dah. Takkan tak tidur balik?Kan, kan?Takpelah, nanti kat rumah mentua saya tak tidur balik pun. Buat sarapan, cuci baju, pergi kerja..ececeh!(kat rumah pun selalu tidur balik kalau ayunkan amnan, tidur sekali dengan nurina dan amnan..haha)

Sekarang selalu homesick..asyik rasa macam nak balik ja..hey, makcik, boleh tak sabar sikit??Kalaulah saya tak resit paper statistik tu mesti saya dah gembira terlompat-lompat nak balik sekarang..tapi, akma kena kuat tau!apa-apa pon kena sabar dan usaha lagi..(saya tak akan ambik statistik dah lepas ni)

Teringat kat adik sorang ni, waktu tu saya buzz dia kat ym dengan berstatuskan 'nak peluk mak'..biasalah awal-awal tu gurau-gurau dulu ambil mood sebelum cerita pasal kerja..tapi tak sangka dia tengah berdukacita..tu lah status nak peluk mak tu..huhu, adik2, kakak ni pon masa tu bermuram durja juga, dan kisah kita sama..T_T

tapi bila dia dah luah segala kat saya, kitorang bincang terus pasal kerja..tak sangka selepas itu dia ceria kembali sebab dah tahu macam mana nak buat kerja yang saya suruh tu..heheh, saya tahu yang baca ni macam pelik saya cerita apa, tapi lantaklah..hanya saya yang faham..tulah, buat ape baca blog ngarut ni?hah buat ape?:P

Pengumuman penting: Saya dah delete link-link kawan dalam blog ini.HAHA!bukan ape, saya seronok pulak bila blog disembunyikan.Tapi insyaALLAH saya tak delete kawan-kawan dalam hidup saya.hehe...

hoi study!

0 pEsAnAN: