Friday, April 23, 2010

Sembang-sembang stress

Saya hairan. Kenapa ramai sangat orang beremosi dalam minggu ni. tak kiralah lelaki atau perempuan, semuanya dilanda demam emosi. Saya pon tak terkecuali. T_T

Dalam minggu ni pon, banyak kali menangis dalam 5 minit sebelum tidur. (apakah?). Rindu nak balik, benci dengan diri sendiri yang tak berubah, ujian yang kononnya bertimpa-timpa (hello makcik, orang lain banyak lagi masalah kot!), dan macam-macam lagi.

Saya berazam nak selesaikan satu masalah saya ni, tapi saya tak tahu bila masa yang sesuai. Macam perlu letak dalam jadual siap-siap bila nak selesaikan. Kalau tak akan berlalulah ia dan tidak diambil peduli lagi. Itupun kalau saya dah malas nak fikirlah. kalau masih fikir macam mana? Kan ke mengganggu nurani sendiri?

Saya pon tak tahulah kenapa saya sekarang ni. Macam nak lari sekeliling botanic garden sambil jerit-jerit. Owh, terimagine sebentar keadaan diri kalau betul-betul buat begini. Ala konon stress, baca Quran sikit, tulah pasal! Bawaklah baca Quran banyak-banyak. T_T

Teringin nak pergi Mesir. Bilakah masanya? Harap saya boleh jejak Kota Mesir sebelum saya tiada. Ameen.

0 pEsAnAN: