Monday, May 10, 2010

rindu KY..

rindunye kat KY..T_T
bila entah nak pergi melawat KY semula??
hari last menjejakkan kaki ke KY ialah selepas MOC 2008..
punyalah payah saya dan ajah ke KY berdua..fuh, semangat!

kalau boleh masa itu diputarkan kembali, mungkin saya antara orang yang paling bahagia..
tak semua yang boleh merasa hidup di KY, banyak kenangan manis, suka duka kehidupan..
mungkin dah beratus kali saya ulang ayat yang sama, 'rindu KY, rindu KY'..
hampir 178 kali [adamaya, 2010]..

dan untuk 2 tahun akan datang, pasti saya akan rindu balik kenangan saya di Belfast ini..
adakah kenangan di sini lebih hebat penangannya dari kenanganku di KY?
T_T

KY, saya pasti kembali untuk menunaikan hasrat saya yang satu..
akad nikah di musolla.lol
hehe, taklah dan mungkin tak akan tertunai..hasrat saya nak solat kat musolla balik suatu hari nanti..:)


[haha]

2 pEsAnAN:

miraroslan said...

akad nikah di musolla??

ha ha ha ha ha kak!!

kita nak akad nikah kat kisas boleh x?? ooo ini x mungkin kak!!

kak wat walimah kat GH la!!!

aKmA said...

haha..apelah mira ni..puan rog nak approve ke kalau sy walimah kat sana?gagaga~

wah, best-best..boleh ja, boleh saya g kisas, teringin nak pergi gaksss..