Friday, June 25, 2010

Kebingungan

Di saat entri ini ditulis, result saya belum lagi dipublishkan sebab ada masalah apa entah dekat Mathematics Department..huhu, dah tak larat nak cuak. Sewaktu entri ini ditulis juga saya sekarang berada di York melawat Norehan dan Wani bersama Kak Reym..Nasuha dah lama dah balik Kelantan..:)

Alhamdulillah, jaulah yang seronok di York..berkenalan juga dengan junior first year di York yang sangat peramah..haha, selamat berkenalan Nadiah, Hanun dan Shakira..insyaALLAH bila-bila kita jumpa lagi nanti..:)

InsyaALLAH ahad ni maka pulanglah saya ke pangkuan Belfast yang sudah lama ditinggalkan..tak sangka cepat amat masaku berlalu di sini..yang pastinya jaulah kali ini banyak mengajar saya tentang beberapa perkara, termasuklah persahabatan..Alhamdulillah, sempat berjumpa dengan Wany Hk dan Liyana di Leeds Isnin lepas, walaupun tak berpeluang berjumpa di Warwick..

Selamat ke Mesir buat Nova Adila..Semoga diberkati niat dan usaha Nova dan Fatimah yang ke Mesir untuk mengikuti kelas talaqqi(betol kd istilah ni?) sebulan di sana..Subhanallah..Sekali lagi, doakan hati saya redha dengan segala ketentuan yang bakal dihadapi esok hari..Resultku~


1 pEsAnAN:

nina mazlan said...

kak akma, beznya jaulah.blala sya dpt jaulah kt sana.he3 :P