Friday, June 18, 2010

Sepi Perantau



Sepi Perantau

Pabila kuberada di kejauhan
Adakala ku kesepian
Asyik terkenang kampung halaman
Dan jua teman - teman

Di kala itu kan kurasa
Agak kelemahan
Untuk Berjuang
Melihat mereka berbahagia
Di samping yang tercinta

Kegembiraan ku
Kesepian
Mujur ada teman seperjuangan
Menyatakan kita harus teruskan
Perjuangan ini
Demi mencari keredhaan Illahi

Masa muda dilalui
Hanya sekali
Pergunakannya agar kau
Tidak sesali diesok hari

Ketenangan ada di sini
Tak jumpa karena kau tak mencari
Kebahgiaan tersirat dihati
Tak rasa kerana kau tak menghayati


Ma
cam sesuai pula lagu ini dengan kondisi diri sekarang..owh nak balik kotttt..makin-makin tengok amnan (adeq) yang dah besaq sekarang..owh rindulah!!banyak kali tengok video amnan kat facebook..

amnan, mak mok rindu kitak! T_T..alhamdulillah sudah sampai ke warwick..dengan sesuka hatinya daku berjaulah sendiri, semua orang amaze lah pulak..tapi inilah daku yang memang suka bersendirian pergi mana-mana pon..tapi kalau travel jauh-jauh tak retilah nak travel sorang-sorang, yang dekat macam UK mainland ni takpalah, senang ja..hehe..

tapi yang sedihnya, ramai pula orang warwick yang pergi jalan2 masa daku ke sini..maka sedikitlah manusia di Warwick ini..Liyana yang daku ingin sangat nak jumpa pon akan ke Leeds esok pagi..emm, apsal plan macam serabut nih..huhu..takpalah, mungkin takde jodoh kot..ingatkan nak pergi sekali ke Leeds, tengok-tengok diorang pergi awal rupanya..silap daku jugak tak tanya awal2..T_T

sekarang di bilik Farahsuke Hijou (farahin) Junior TESL yang daku baru berkenalan winter lepas semasa diorang datang lepak rumah kami sebelum ke PUISI..Thank you Farahin! :)

ok bye.

0 pEsAnAN: