Saturday, March 12, 2011

One SWEET Day




Selesai berOne SWEET Day dengan muslimat Belfast pagi tadi..alhamdulillah weekend saya sweet kali ni..hehe..dan yang paling sweet ialah nama program ni sebab saya yang cadangkan..alhamdulillah diterima juri.LOL

Sebenarnya One SWEET Day ni sama saja dengan tahun lepas, Hari Ukhuwah, cuma saja ja tukar nama untuk ubah selera..hoho..tak sangka cadangan nama diterima..hasilnya saya dapat 2 pashmina yang sangatttt cantik! rezeki-rezeki..

Tapi ni dah tahun akhir saya dah..tak berpeluang dah nak join benda-benda macam ni nanti..oh satu perkara yang saya akan rinduuu sangat kat UK ni ialah, program-program yang pelbagai dari berkenaan agama sehinggalah ke sukan..program-program begini lah yang banyak mempertemukan saya dengan sahabat-sahabat baru..=)


Sebahagian dari keluarga Belfast..:)


Kira punya kira, ada 4 bulan lagi di bumi ini..Kalau KPM kasik stay, memang nak stay..tapi KPM tak kasik pon, dan kalau kasik pon nak stay buat apa?haha, lainlah kalau ikut suami ke..opss tak bermaksud saya nak bersuamikan orang yang masih duduk sini, sekadar analisis yang dibuat sepanjang kenal ibu-ibu kat Belfast ni..ada ja kakak-kakak yang dah grad Accounting lah, Economics lah, Medicine lah, yang stay-stay tu kebanyakan isteri orang..hehe (so, jangan generalise sangat ye akma..)

Emm esok famili saya akan bercuti di Sabah selama seminggu..Semoga pergi dan balik dengan selamat, ameen..risau jugak dengan keadaan bumi sekarang..tsunami di Jepun baru-baru ni sangat menggerunkan..Ya Allah, kau peliharalah perjalanan familiku ke sana dan kau permudahkan urusan kepulangan mereka..ameen..


p/s: SWEET Day, SWEET weekend, semua SWEET alhamdulillah..=) Baru sedar lamaaa dah tak update blog..hehe



0 pEsAnAN: