Tuesday, April 22, 2008

.:purple:.


salam..

terbace shout budak bername 'adila' pasal pen purple..maka, aku pon x semena2 terfikir untuk membuat satu perkara..idea ngarut jer ni..rasenye aku saja nak menggedik upload pape jer kaler purple!!kah3..jgn meluat dgn aku okies..saje jer ni..ingatkan x nak update hari ni coz aku xtau nak crite ape..lagipun sgt2 busy dgn final..maka laptop ini pon x bekerja 24 jam untuk aku..alhamdulillah, dtg jugak kesedaran..huk3!!


purple 1:

air grape!!sebenarnye, aku x panggil air ni air grape..panggil air purple..sedap lagi bunyi nye..maka hari tu, tarikh xtau tp makan spagetti tym dinner tu, aku pegi ambik pic ni before makan dan bace doa makan..hehe..memang dah ade niat nk letak kat blog..hehe!!


purple 2:

aku pon xtau apekah gerangan pokok ini..aku tgok die kaler purple aku ambik jerla tym g greenthumb trip ari tu..mcm anggur ade gak..tp x same sgt la..yg ni bley ke makan??mcm x jer..keras semacam jer..mungkin pastu bijik2 tu nak jadi bunga kot..wallhu'alam..aku xtau..


purple 3:

ni pon pic yg aku ambik tym g greenthumb hari tu..mase ni kitorang kat bee farm kot..rasenye la..jenjalan sorang2 tanpa ditemani sesape, aku merayau sekitar tempat itu..makanya, aku pon jumpe die..seperti diminta2 untuk diambil gambar sahaja bunga ini, maka aku pon g ambik..bunga ape ni ek??wallahu'alam..aku pon xtau gak..


purple 4:

hehe..pensel purpleku..yg atas tu patung koala mr alderson bagi..nak dijadikan crite aku nak kaler merah memandangkan choice untuk purple xde tym sir tanye ari tu..entah kenape, die bagi aku kaler hijau..hijau pon hijaula..comel kan??hehe..


purple 5:

bunga lagi..tym ni aku x jalan sorang2 tym ambik pic ni..aku n yana asingkan diri untuk pergi tempat yg lebih dlm untuk melihat bunga2 di pelusuk itu..tetibe, ust pali mengganggu suasana..ade gak ust tu kat blakang kitorang..dan, kami terlihat sumthing di hujung jalan kecik itu..mak ai!!besarnya berhala!!huhu..


purple 6:

tempat letak pensel..eik??kot name bende ni gitu..xtau ler ape name betol nye..dlm tu bukan ade pensel sgt pon..sampah jer byk..benang pon ade..yg kepala kucing tu pon dgn xde plannye, sampai ke bilik aku plak..aku jumpe bende ni tym assembly dulu..kepala kucing yg tertanggal dr beg org kot..mintak maafla sape punye..nk bagi balik xtau mcm mane..letak kat board??xke hampeh tu??huhu~


purple last:

hehe..sunquick blackcurrant..btol ke eja nye ni??lantakla..first beli ni..dari dulu lagi memang teringin nk beli..ajah la yg promotkan..tym tu kami nak berbakti kenyalang..die pesan aku beli sumthing untuk bakti kenyalang termasokla air ini for sukaneka kot..rasenye tym sukaneka itu, seteguk jer aku minum..sedap gak rupenye..maklumlah purple..kui3!!


sudahla aku..nak p study la..tutup laptop!!huhu~

0 pEsAnAN: