Sunday, April 20, 2008

..semalam..


salam..

sorryla post kali ini sgt pnjg..byk yg hendakku ceritakan..semalam berkesempatan g cameron..first tym deyh!!dgn ditemani buku 'Aku Terima Nikahnya', ku try habiskan helaian page yg berbaki..x sampai beberapa minit abiz dah!!hahah!!jadi tercari2 gak nak watpe lepas tu..owh, baru kusedar, aku ngantok rupenye..tanpa segan silu, aku tido di dlm perjalanan..mak ai sejok giler!!trimas buat mira n dayang sebab pinjamkan sweater..huhu!!dgn jalan yg bersimpang siur, kugagahi jua untuk x muntah..lame gak menahannye.. alhamdulillah, nasiblah x termuntah~

tempat first yg kami jejaki...


kat ctu byk giler bunga canteq2..dan kutemui jugak bunga kaler purple setelah puas mencari..itu pon the only one yg purple giler!!ni hah pic nye..kat sekeliling die sume kaler len..sebatang ni je yg purple~


ish3!!byk giler gambar kot..x terupload rasenye..jadi aku try ckp ape yg best je..Subhanallah!!memang canteq sgt2 bunge2 kat ctu..wp maseh dlm semaian..sebelom ni aku tgok kuning cam meluat jer, tapi pas tgok bunge kuning tu, Ya ALLAH canteq giler!!sungguh berbeza kuning Dia dan kuning manusia..kuning manusia x mampu meng'impress'kan aku..



Firman ALLAH:
'Dan bumi yang kami hamparkan dan kami letakkan padanya gunung-gunung yg kukuh dan kami tumbuhkan di atasnya tanam-tanaman yang indah..'
-surah Al-Qaf ayat 7-



dan strawberry plak x ketinggalan..


to make it short, sejam lebih kat ctu kami pon g merayau jap kat *mane hah??* for solat n makan..memandangkan perut aku maseh kenyang aku ambik keputusan g solat jer dulu..mungkin member2 yg len lapar kot sebab tu diorang g makan dulu..bagi aku klo diorang makan dulu pon x salah, takut2 perut lapar mengganggu kekusyukan tym solat..aku pon selalu begitu di kolej..huu~wallahu'alam..dan, after solat aku, dayang n atiqah g makan..aku p order mee kari n ice lemon tea tp mee tu masin ler..xpela, habiskan je..membazir kang~

makanya, kami jumpela satu keluarga ini tym mkn tu..masyaALLAH anak2 die comel gler!!aku memang pantang sket jumpe budak2..pasti nak sgt sentuh..naluri keibuan kot??haha!!argh, apsal nak malu??memang perlu dididik pon sifat2 gini..lihatlah sekarang mcm mane keadaan dunia..mak sesuki je p buang anak..*ni kes pas bace mastika ni..emo sket*..dunia2!!


Firman ALLAH:
'Sungguh rugi mereka yang membunuh anak-anaknya kerana kebodohan tanpa pengetahuan.....'

-Surah Al An'am ayat 140-


~aku suke die!!wee..~


dan lepas itu, kami ke sini plak..

ya ampun letih deyh naik bukit turun bukit..tp xpela, dah alang2 dpt pegi ni, letih ke x letih ke sukahati letihla..aku nak jugak tgok..kui3!!maka, inilah wajah2 kami..

dari kiri:bla bla bla..xde keje aku nak kenalkan diorang sume..


teringat tym usrah dulu pasal lebah ni..


Firman ALLAH:
'
Dan Tuhan mewahyukan kepada lebah, buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu dan dirumah-rumah didirikan manusia..'
-Surah An-Nahl ayat 68-


pada pukol 5.00 pm yg x tepat sgt, kami pon pulang..seronok bebeno tido..terlepas dugaan jalan simpang-siur itu..alhamdulillah tym melalui jalan itu aku tgh tido..klo x, mungkin resah gelisah dibuatnya..hehe!!bgn jer, wah jalan dah lurus..kami sedang berada di jalan yg lurus!!amin~

singgah sebentar kat *tapah ke??* for *solat n semayang* (sindir midi..), for solat n makan sbenonye..dlm kol 7.06 pm gak sampai ctu..n kat ctula, aku p sambar mastika dua keluaran, april n mei..memang suke bace mastika..bez!!makanya, itu sahaja lah report cameronnya..

wallahu'alam..

0 pEsAnAN: