Wednesday, May 07, 2008

..byk yg tersirat sebenarnya..

~ambik dr frenster kawan aku..sedeq aku ambik!!huhu~


salam...


hari ni aku dpt lagi msg itu..x paham2 langsung...setiap kali die anta setiap kali tu la aku x reply..terus delete! maseh x paham..hati batu kot!!tensi2..cubelah paham sket aku dah bosan terima msg tu..dahla asyik ckp bende yg same je..mintak maaflah, aku x akan berganjak dr pendirian aku..aku x akan terpengaruh..mintak maaf Hotlink!!

"kenapa bayar lebih??..."

asyik msg tu jer die pegi anta aku..adui!!tapi wp hari2 aku terima xpenah plak aku nk try hafal..eh perlu ke??he~esok mesti aku dpt msg tu lagi..mungkin readers yg gune hotlink pon dpt same, yer dak??sabar ye korang..aku pon try2 bersabar ni..tp klo diikutkan xde pape pon bende gitu kan??lantak die la nk bagi..emm, sudah kite ni penggunanye..terimalah sedikit 'seksaan'..

tulah kan..kdg2 bende kecik pon kite x bley nk sabar..asyik nk melatah je..opocot!!ceh, ni aplikasi dr usrah lepas ni..comel plak ade word 'opocot' tu..secomel org yg menyebutnye, sape sebut?? hek3!!tapi klo gune 'masyaallah' ke, 'subhanallah' ke untuk ganti word 'opocot' tu kan lagi comel??nk comel sket ke nk comel byk??mesti semua nk comel yg byk kan??yup, sy tahu!!..jom ubah!! (eh ambik quote ustazpali plak..huhu!!)

Firman ALLAH:
"Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam.."
-Surah Al Fatihah ayat 2-

hari ni otak aku asyik dgn buckyball sahaja..haha!!tu hah, kitorang ade presentation utk topic ni..skati aku menggoreng tym present tadi..dan bila Ms Shree tanye, "are the properties will be change according to its sizes??"dush!!apela aku nk jawab..dahla cari pasal bende bucky2 ni x sket jer..makanya, die suroh aku 'go and find out'..ayat biase miss shree ni..hek3!!makanya, klo kite2 ni ditanye kat padang mahsyar nanti, lagilah hebat soalannye..harap2 kite x tergolong dr golongan yg bersedih hati ketika itu..

sejuk hati plak this week..tula, tgok aktiviti disweek mcm best2 jer..lailatul 'arabiah la, lailatun nisa' lagi..baguz2..moga2 Allah berkati usaha dan kerja korang..insyaALLAH ada saham pahala di situ..hanya ALLAH sahaja yg mengetahui..buat yg terbaik ye korang..insyaALLAH ni dpt dijadikan salah satu medium dakwah di kolej tersayang ni..

Firman ALLAH:
"Sesungguhnya kehidupan di dunia itu hanyalah permainan dan senda gurau. Jika kamu beriman serta bertakwa, nescaya Allah akan memberikan pahala kepadamu, dan Dia tidak akan meminta hartamu.."
-Surah Muhammad ayat 36-

okeylah, sudah jela..salam~

wallahu'alam..


0 pEsAnAN: