Thursday, May 08, 2008

..create post..hehe!!


salam...


hari ni mcm x free je wp ade free block..byk busyla..esok bakal busy yg teramat..ye ker??yer kot..esok ade tym trial chem..menurut tok guru aku, kimposie, ms shree bakal wat tym trial paper 4 mlm esok??alamak!!nak g lailatun nisaa'..huk3!!xdptla nk bergaye ni..kui3!!klo btol ms shree nk wat, xpela..it's not a big deal, kan??huhu~

hoho!!tadi kami telah menyaksikan satu aksi ayam hidup kembali!!pelakonnya dirahsiakan tapi bley la diberi hint2 sket atas persetujuan beliau..dia, t*** telah menjadi watak utama dlm lakonan ini..tapi bukanlah sebagai ayam, hanya menjadi org yg makan ayam itu..hek3!!

khusyuk kami makan, tetiba lakonan itu terjadi tanpa sedar..ayam yg berada di tray tetibe bley berada di luar tray!!lapar sgt kot pelakon tersebut..hehe!!xpe2, nanti depan ibu mentua kontrol2 ye, sahabat!!tak semena2, gelak tawa memenuhi ruang makan kami..ala gelak2 manje je..x bley gelak kuat sgt..nanti boys dgr, malu ar~

Firman ALLAH:
"Dan sederhanakanlah dalam berjalan dan lunakkanlah suaramu, sesungguhnya seburuk-buruk suara adalah suara keldai.."
-Surah Luqman ayat 10-

alhamdulillah...satu amanah telah diserahkan kepada org sepatutnya hari ni..payah jugak nk pikul amanah ni..wp nmpk simple je, hanye sekadar pegang n simpan duit je, tp kdg2 susah jugak nk menjaganye..aku jarang2 nk simpan duit sebanyak tu..

..RM1181..

itulah jumlah duit yg kupegang selama ini..sepanjang tiga minggu kami terlibat dlm proses ini, adelah jugak gaduh2 manje..aku la especially..sgt2 takut klo2 ade yg tersilap dlm pengiraan sume tu...tiqah, sori tau klo byk wat silap sepanjang kite usaha nk wat bende ni..huhu!!alhamdulillah, ALLAH permudahkan urusan kita..

Firman ALLAH:
"Barang siapa menghendaki kemuliaan, maka (ketahuilah) kemuliaan itu semuanya milik ALLAH. KepadaNyalah akan naik perkataan-perkataan yang baik, dan amal kebajikan Dia akan mengangkatnya.."
-Surah Al Fatir ayat 10-


eh2, hari ni betday adik aku..huhu!!sudah 14 tahun rupenye..hepi betday, a'a!!tingat balik tym aku umo 7tahun dulu..buat dunno giler tym mak balik dr hospital after my adik dh selamat dilahirkan..bygkanlah 7tahun aku jadi anak bongsu tetibe ade adik..mestila jeles sket..tapi skang, aku rase aku la plg pendiam di kalangan adik-beradik aku..x caye??tanye aku sendiri..heheh!!

aku kene wat sumthing kat adik aku ni..xnak die makin tue mcm tu jugak perangainye..aku bukan nk ckp adik aku x elok perangai tp aku nk die jadi insan yg lebih baik je..degil budak ni..huhu!!dgn aku pon selalu gadoh..ke, aku yg kaki gadoh sebenarnye??taklah, aku kakak yg baek..hehe!!

~kazen aku yg comel..emm, tgok org punye blog la..kui3!!~

orait deyh..itu jela..study elok2 sume~EWT!!

wallahu'alam..

0 pEsAnAN: