Saturday, May 10, 2008

pasal ladies night ke entry aku ni??entahlah..

~bakal merindui RC nanti~

salam..

pergh!!letihnye aku 2 hari ni..bukanlah sebab lailatun nisa' (mmg x pon..bukannya committee...hek3!!) tetapi sebab busy yg kuterpaksa buat..terpaksa pun terpaksalah..klo asyik nak manjakan diri sampai bile Malaysia nak maju, yer dak??eh, x maju ke Malaysia skang??maju2, tapi luaran je..dalaman xtau la plak..tanyelah Malaysia sendiri..

mlm ni best sket la aktiviti program ni..fashion show!!haha~cikgu pon sporting yg amat..wp 'malam perempuan' tetapi maseh kelihatan lelaki2 berkeliaran dlm dewan itu jugak..hoho!!jgn salah paham ya, anak2 cikgu sume tu..masih blom baligh..masih lagi bley aku sentuh!!kui3~ comel2 la diorang ni..makin2 anak Puan Raha..adui, x tahan aku!!

~she's so cute!!~

aku balik agak awal dr program ini..malaz nak tggu sampai habes..dan tidaklah aku tau keputusan fashion show tersebut..klo nak ckp detail sape2 yg best dlm ini show, x bley la kot..takut2 diorang malu kang...memang ade org yg x disangka2 menonjolkan diri..bak kata Puan Raha yg duduk di sebelah aku,"hah, malam ni la nak tunjuk bakat!nanti kat luar x bley dah..",comel la Puan Raha ni, patutlah anaknye comel..nak jadi comel gakla..nanti dapat anak comel..haha!!

tym fashion show tadi, satu jeritan2 manje yg kukira akan diingat sampai bile2...

"kami nak bunge..kami nak bunge!!"

hanya kami2 je tau situasi mengapa wujudnya statement, "kami nak bunge itu..!!" wahaha, lawak2!!

sedar x sedar, alamak!!seminggu lagi aku akan menghadapi exam yg sebenar!!dan jugak, x lame lagi aku akan chow dari kolej yg kusayang dan kucintai jiwa ragaku ini..adeyh, hiperbola gile!!ape plan aku ek baki seminggu di sini nanti??ui, awal ke nak plan ni??xpela, plan jer..hek3!!

*plan utama*
-rahsia..yg ni mesti buat demi adik2 KYUEM yg tercinta..-
-semua plan utama yg kecik2 berkumpul menjadi satu..biarlah kami2 je tau-

*plan sampingan*
-nak tukar layout blog aku..bosan dah..nak wat tym ni xde mase ler...-
-nak update blog 2 kali sehari!!hahaha..mantap!!mampukah aku??skang ni pon maseh terkapak2..wuuu!!-

-nak kemas baju sket2..banyak baju aku terpaksa ditinggalkan ni..wakaf je..eh, sapela yg nak??hahah!!-

-nak ym!!lame x ym..hehe!!-

-nak tangkap gambar byk2..tmpt wajib, musolla dan RC!!huhu-
-nak men volley tiap2 pagi-


ini plan sket2 jer..banyak lagi kot..tapi ingatlah kita akan satu perkara..

"manusia hanya merancang, tetapi Dialah yang menentukan dan Dia jugaklah sebaik2 perancang"

sesungguh manusia bersifat lemah, akan ade plan2 yg x tercapai..moga plan utama kami berjalan dgn lancar..permudahkan ya ALLAH..amin~

wallahu'alam..

0 pEsAnAN: