Friday, July 04, 2008

..buat petsib sy,Fiqry yg masih study lg di rumah..=)

~ish sedap la plak tgoknye..~
Salam..

Sempena nak masuknye bulan rejab, sy ingin mengucapkan selamat masuk bulan rejab untuk petsib tercerdik, terpandai, dan terbijak sy, Dr Fiqry..

A’ah die mmg bijak, dpt best scholar tym award’s day hari tu (ko x nak wat post psl best scholar ni, biar aku yg buat..aku pon ade blog..kui3!!)..x penat ke asyik berkejaran naek stage tym tu??mesti byk makcik dan pakcik yg berkenan…bertambahlah SA mu~tahniah2..weeee~

Tym induction week nanti pon die akan g kolej..nak bagi ucapan sket selaku best scholar of the year, die ckpla..eh2, bangga plak sy..hue3!!tp, mane bley bangga2 ni, x elok kan??x jadilah nak bangga..huuu~

Tp kan, yg sadisnya, nasi lemak basi pon die x kesah..hentam jugak makan..baek2, nanti aku kasi..basi pon basi la kan??ni semua sebab dah berpisah dgn abg hotdog la ni!!terimalah kenyataan fiqry wp pahit..setiap pertemuan akan ade perpisahan..xyah sdey2 lg…sebab die bersdey la, blog x update sgt..ehem3!!aku speku ni, tp cam betol kan3??hahah!!

Tapi yg kedua, tahniahla buat beliau sebab dpt title tu..bukan senang tu!!alhamdulillah kerja keras selama ini berhasil akhirnya..teruskan kemantapan anda agar terus hot selalu..(ehem2, blanje tau!!hue3~)

doakan sume satu batch dpt terbang, tahu!!..klo aku dpt terbang dptla aku hantar nasi lemak ke notts..huhu!!


0 pEsAnAN: